副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

足不出戶學畫畫 - 畫啦啦少兒美術

亨亨平時做事好多時都唔夠專注,所以一直都想俾佢學畫畫,希望可以培養創造力和想像力同時,增強佢嘅耐性及專注力,但發覺課堂唔係時間唔岩就係地點太遠。

亨亨平時做事好多時都唔夠專注,所以一直都想俾佢學畫畫,希望可以培養創造力和想像力同時,增強佢嘅耐性及專注力,但發覺課堂唔係時間唔岩就係地點太遠。   最近認識畫啦啦呢個網上繪畫教學平台,因為有免費試堂所以就俾小朋友試吓。只需同顧問約好時間,下載佢哋個app,預備畫紙及顏色筆,就可以開始上堂啦!而且日子丶時間可以自選,夠曬靈活! 老師的教學方式亦十分有趣易易明,比起一般「搬字過紙」的方式,老師更鼓勵個人的想像及創作,讓小朋友利用簡單易明的圖案丶線條,以及身邊認識的物件,畫出一幅獨一無二的畫作。 今次的繪畫主題係房子,老師能夠由淺入深,由開始時要如何畫出房子外貌,再逐步加上不同的物件及裝飾令畫面更豐富,例如窗戶丶陽台丶門口,甚至可以是天馬行空的為房子加上飛行器丶車轆丶耳朵,仲可以利用圖案及線條去美化圖畫。 短短一小時,亨亨已經大致畫出一幅作品,比起平時的火柴屋,這個「火箭屋」就更加別具特色呢!畫作完成後,仲可以upload俾老師作評價,從而作出改善。 真係冇諗過隔住個mon都可以學到畫畫,而且亨亨仲話好鍾意上添! 想免費體驗試堂一小時可以去呢度報名:https://bit.ly/3aHq3Hy   ============== 四月媽媽手記 FB: http://facebook.com/april.mamama IG: http://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com