副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

Pho Vietz夏日清爽組合!抵食越南菜

今日同老公去左沙田,搵大馬過江龍嘅「越好Pho Vietz」,品嚐正宗味道的越南風味美食!

今日同老公去左沙田,搵大馬過江龍嘅「越好Pho Vietz」,品嚐正宗味道的越南風味美食! 老公試左鎮店之寶~招牌生牛肉湯河,牛肉味道不錯,特別喜歡它加了薑、洋葱及白蘿蔔。 而我因為乜都想試,所以點了招牌四寶湯河。牛肉嫩滑、牛丸彈牙、牛腩爽滑、牛展軟腍嫩滑,同埋最重要系碗河好夠熱呀!     小食我地點了越南炸春卷同蝦醬雞中翼 越南炸春卷外皮酥脆,唔會太熱氣,鮮蝦配蔬菜囗感清爽唔油膩,而蝦醬雞中翼我本人好怕蝦醬,不過估唔到原來炸出黎又幾香口! 飲品我地揀左咸檸7同恐龍美祿,推介恐龍美祿,清涼解渴。     越好Pho Vietz 沙田沙田車站圍1號連城廣場1樓109號舖 電話:25606066 #manmandiary #hkfoodie #hkkol #正宗味道的越南風味美食#大馬過江龍 #PhoVietz #越南菜 #大馬過江龍 #Pho #沙田  #夏天食品 #料理   音樂碩士親子blogger Man Man Diary facebook: www.facebook.com/manmandiary   instagram: www.instagram.com/diarymanman