副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

幼兒網上書店蘋果樹屋丨兒童圖書分享

下星期就係端午節啦,但又有幾多小朋友知道呢個節日真正嘅由來呢?

下星期就係端午節啦,但又有幾多小朋友知道呢個節日真正嘅由來呢?   淨係講可能有啲悶又難明,所以我就喺蘋果樹屋買咗《龍舟端午 - 節日繪本系列》,裏面嘅圖畫好精美,可以邊睇邊講解為何端午節會有粽食,又會有扒龍舟。 而我亦好喜歡佢哋嘅品格教育繪本,希望可以透過伴讀灌輸正面嘅訊息比佢哋。因為話說亨亨做事有時會比較缺乏自信,尤其面對新事物時都會驚驚青青,所以我就揀咗《OH! 我好害怕》呢本繪本,裏面講到小巴士點樣由一個膽小鬼,到成為克服恐懼的小勇士,希望佢都可以好似書中嘅小巴是一樣可以勇於面對對困難,戰勝挑戰。   我仲揀咗兩本遊戲書,有亨亨最愛嘅迷宮《動物樂園帶迷宮》,考考腦根點樣帶啲小動物返屋企。 而貪靚嘅柔柔我就揀咗《公主閃亮指甲貼》,可以幫公主貼指甲化妝扮靚靚,練下小手肌丶發揮創意。 蘋果樹屋有好多適合唔同年齡,及唔同類型嘅書籍,而且價錢好抵,仲有$10限時閃購!買滿$350就可以免費送貨!   網址: www.appletreehouse.com.hk ============== 四月媽媽手記 FB: http://facebook.com/april.mamama IG: http://instagram.com/april.mamama