副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

天王級父親節禮物

在繁忙都市中營營役役,再加上不同壓力,需要身心都保持健康,才能照顧好家人同面對唔同挑戰!

#天王級父親節禮物 #老協珍人蔘精 在繁忙都市中營營役役,再加上不同壓力,需要身心都保持健康,才能照顧好家人同面對唔同挑戰! 而挑選#滋補產品都不能馬虎 要挑選值得信賴嘅大品牌有口碑,先至用得安心又放心!由坐月開始就有飲用 #老協珍熬雞精 就幫助改善體質,身體健康亦精神!三年間都有老協珍默默守護住為媽嘅身體健康! 身體健康當然可以開心share,為媽就幫為爸挑選左同樣由老協珍出品,連天王郭富城都欽點嘅補品 ——【老協珍·人蔘精麥蘆卡蜂蜜口味】 【老協珍·人蔘精麥蘆卡蜂蜜口味】:嚴選頂級白蔘、西洋蔘,堅持使用原支人蔘並以「快火慢煎」工法濃縮煉製,完美保留人蔘精華,真材實料,無添加任何濃縮液,打造雙蔘養氣、超強修護力並添加譽為紐西蘭國寶,麥蘆卡蜂蜜UMF5+ 珍貴的UMF獨特抗菌活性因子,有舒緩、滋養功效,獨特香氣,風味更升級 紅色禮盒裝燙上金色字體, 貴氣大方送禮相當夠體面,一盒14支人蔘精,獨立包裝,一打開瓶蓋就能聞到濃郁的人蔘香氣和麥盧卡蜂蜜獨特的香味,呈現黃褐色,底部有少許沉積物亦是正常 入口蔘味濃郁回甘,細緻蜜香提升風味,香濃醇厚,溫潤養氣,每日一樽,方便為工作繁忙、捱夜加班嘅在職人士, #超強修護力 嘅麥盧卡蜂蜜更加針對長期飲用刺激性飲品(咖啡、茶),可強化消化道系統,修護腸胃舒緩不適,出門前飲一樽或是隨身帶住返公司飲亦得,即時補充能量嘅新選擇! ”溫和不強補,適合所有體質飲用”,男性女性皆適宜飲用,不擔心過補而造成身體負擔嘅【老協珍·人蔘精麥蘆卡蜂蜜口味】真係呵護自己、寵愛另一伴、孝敬長輩嘅天王級推薦嘅補身禮物 想了解更多可以瀏覽以下連結 老協珍人蔘精麥蘆卡口味:https://lxz.com.hk/Product/OEG009 老協珍官網:https://lxz.com.hk 老協珍粉絲團:https://www.facebook.com/laoxiezhenHK #老協珍 #人蔘精 #麥蘆卡蜂蜜