副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

小病是福

晴晴一向都是個健康的小寶寶,除左便便不是日日有之外,算是一個健康的小寶寶。

晴晴一向都是個健康的小寶寶,除左便便不是日日有之外,算是一個健康的小寶寶。 前幾日夜晚突然發燒,37.5度以上, 有時38度, 食左退燒藥退了, 但睡前還是有少少燒, 幸好第2日起身就退了。 隔左一日突然又發燒, 仲有少少肚痾。雖然沒有亂食野, 但唔知點解肚痾起來。 晴晴雖然精靈、玩、食都沒有問題, 但食的量唔多, 始終都唔放心。最後睇左醫生, 醫生說可能是作感冒引起的腸胃炎。 餵小朋友食藥是一個很大的挑戰, 一來是新手, 二來大人都唔鐘意食藥, 何況小朋友 起初一、兩次可能因為唔舒服, 晴晴就算唔願意都肯食, 後來慢慢好起來, 反抗的能力就更高, 捉不住更吐出黎。經過多次餵藥..真的很氣餒...身邊的那個又幫不到手... 一股無力感突然湧上心頭, 哭了出來。一來害怕藥過左咁耐都食唔到, 過左時間, 二來都不知怎樣做成能令晴晴成功食藥。擔心又難過...最後身邊隊友見到現狀, 終於肯出手一齊完成食藥。 現在晴晴終於好返, 藥食哂, 成功再便便, 並且係健康的便便。 經過今次的小病, 更加知道做媽媽的辛勞, 媽媽的不容易。從晴晴出生開始,都係由我一手一腳湊大,經歷左很多的第一次。做左媽媽之後,真係好似變左super woman一樣, 能力比以往的自己強好多。好多野以為自己做唔黎, 最後都能夠完成。