副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

毛孔超乾淨 I Hakuro Aqua Peeling

疫情呢段時間,就是一直宅在家,去美容院的次數是以前的十分一呀!

疫情呢段時間,就是一直宅在家,去美容院的次數是以前的十分一呀!     長期用口罩,焗住皮膚,搞到黑頭粉刺都積聚起來,日常清潔根本無法洗乾淨。   唔通仲用手指甲唧黑頭粉刺咩? NO WAY!!! 只怕細菌感染,到時又紅又腫。     唔通用暗瘡針清黑頭粉刺咩? NO WAY!!! 只會越唧毛孔越大。     我最明智的方法就係轉左用日本Hakuro Aqua Peeling深層毛孔清潔機。   我們日常用手進行臉部按摩清潔,只能去除表面肉眼可見的污垢,是無法達到深入毛孔清潔的效果! 清潔不切底的話,就會毛孔堵塞,引起黑頭、粉刺、痘痘等令人煩惱的皮膚問題。   日本Hakuro Aqua Peeling深層毛孔清潔機是全球最細的清潔儀器,一部儀器代替五部美容儀,全面解決不同的肌膚問題:   1.收縮毛孔,軟化油脂黑頭 2.不易紅腫,簡單易用 3.快速清除污垢 4.補充水份氧份 5.收緊鎖水緊緻   而且配件簡單易用,一開即用。   深層毛孔清潔機可用3支精華水助你清潔皮膚同時補充皮膚水份及收緊鎖水。 AS1: 軟化油脂黑頭 SA2: 清除污垢 AO3: 補充水份及收緊鎖水   Hakuro Aqua Peeling 機身有四個唔同的功能,按需要而選擇。   機身一邊放精華水,一邊會出污糟水。 如果使用期間機身打斜,清潔機的機身感歎符號會著紅燈,而且會自動停止運作以作安全。   前段日子因為暑假每日都往外跑,每日都一整臉的汗水加上油脂,面上的黑頭粉刺真係多到慘不忍睹,即使已經好勤力清潔都一樣無改善,煩死我啦!!   於是就用Hakuro Aqua Peeling,一星期一次的保養Peeling,效果真係唔錯,每次都吸出好多污垢,雖然望住覺得嘔心,但就好有成就感。   依家黑頭粉刺bye bye,皮膚靚靚,連心情都特別靚。 就算唔去美容院,都唔怕皮膚差晒,因為我有Hakuro Aqua Peeling深層毛孔清潔機。     更多資訊: https://www.facebook.com/watch/?v=392326232525163   ************************************************************     產品及資料由 品牌提供 免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。   歡迎邀稿│合作試用│出席活動: 年糕 Email: lincolefu@yahoo.com.hk 年糕 Facebook: https://www.facebook.com/LINCOLE.LIN.GO 年糕 Instagram: http://instagram.com/Lincole_happy