副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[加固分享] 這個註定係 吃貨寶寶!

見海馬弟弟滿5個月啦,而且佢對食嘅興趣可以話有增無減,餐餐未夠鐘就叫定先,所以媽媽我都開始幫佢加固啦!

見海馬弟弟滿5個月啦,而且佢對食嘅興趣可以話有增無減,餐餐未夠鐘就叫定先,所以媽媽我都開始幫佢加固啦!         加固準備啲咩? 1.加固用品 (專屬嘅碗、匙) 弟弟都係屬於初生BB,所以都唔可以用大人或哥哥嘅餐具,以免沾上大人食物或油膩東西 匙羹我就買咗2個size,都是矽膠, ✅可以放消毒機 ✅比較軟身 ✅可以彎曲 開始時我就先用細size嘅匙羹 因為弟弟都會細啖細啖學食糊 佢哋都要慢慢學懂如何張開嘴巴、吞嚥食物       2.加固坐嘅椅 我首推Combi 多功能坐椅!  也由於弟弟未坐得直,所以我都是用搖搖椅推高2格(但都係少少向後傾斜)試餵糊仔 當佢有少少不耐煩、坐唔定,我就會搖搖張椅,安撫佢一陣再餵       3.防水口水肩 初初學試食都會比較污糟(其實之後會更污糟),所以 防水膠口水肩是必須準備的,餐後清潔也方便好多!         4.處理弟弟食物嘅專屬廚具 同樣道理,以免大人食物與BB食品出現細菌傳播,所以處理BB食材都必須用自家專屬嘅刀、砧板和食物處理器,用後都必須徹底消毒       點開始加固? 帶個頭盔先!  個個BB嘅加固方法和進度都有啲唔同,所以我都係分享和記錄吓弟弟嘅加固情況!       弟弟好叻, 吃貨寶寶試食糊仔一日,第二日已吞嚥能力大有進步,仲追食,食完一啖就嘈要食下一啖. 哥哥唔係唔叻,佢就比較唔喜歡食嘢,唔會追食而且學幾日先食到一大碗! 開始食糊仔後留口水嘅情況都減少了!   糊仔 —》我就以 奶米糊 來開頭試加固 因為有奶响入面,而且準備夠方便又快捷,加水攪勻即可,到佢適應咗比較杰身嘅米糊,就諗住開始試粥仔   依家頭一星期,每日中午時間食米糊,每日無特別不良反應就加多份量及杰度~ 食完糊仔暫時都未代替到一餐,所以食完糊仔後都會加飲奶(但分量就減少2oz)   下星期再分享~           #海馬弟弟 #加固日記 #5m #肥嘟嘟 #開心寶寶 #二寶媽媽   ————————————   喜歡我哋嘅分享,請Like Facebook 海馬仔成長日記  │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或出席活動~ =====海馬仔Channel===== Facebook │ Instagram │ Blogspot│Girlssss SundayKiss│ Ohpama.com│ Cook1Cook│MamiDaily Mamibuy │ ESDLife │ 媽媽經 │ 親子集合#tagmum    ilovemama │ She.com│U Blog│WeShare│Pixnet 部落格