副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

哲哲貓話要同媽媽結婚!童心童話幼兒婚姻敏感期

最近哲哲貓的舅父要結婚了,急躁媽趁機跟哲哲貓,童心童言童話婚姻教育,真的很有趣!

最近哲哲貓的舅父要結婚了,急躁媽趁機跟哲哲貓,童心童言童話婚姻教育,真的很有趣! 媽:「哲哲貓,你舅父要結婚呀,我哋要去睇佢同姨姨簽紙。」   哲:「咩叫結婚呀?」   媽:「結婚即係同一個你好鍾意好鍾意嘅人以後都一齊生活,無論發生咗咩事都同佢一齊面對。結婚嗰陣要喺張結婚證書上面簽名,好似媽媽爸爸同你簽手冊咁,簽完名之後,你同嗰個人就係屋企人。」   哲:「媽媽你幾時結婚呀?」   媽:「媽媽結咗婚啦,爸爸同媽媽決定以後都係埋一齊,就簽名結婚,之後生咗你囉。」   哲:「唔制!我要同媽媽結婚!」(嘩!聽到呢句媽媽心都甜埋)   媽:「唔得㗎,我已經同爸爸結咗婚,唔可以再結啦。」   哲:「咁我幾時結婚呀?」   媽:「你第日大個搵到一個你好鍾意好鍾意嘅人就結婚。係喎,舅父同姨姨簽完紙,結咗婚之後,你就要叫姨姨要做舅母啦。」   哲:「點解嘅?」   媽:「因為結咗婚之後就係屋企人,叫法就會唔同,表示是我哋係一家人嘅關係。結婚嗰日我哋要著紅色衫,著返你中秋節嗰件套好唔好?」   哲:「點解要著紅色呀?」   媽:「紅色係喜慶,即有開心事嘅顏色,所以我哋會著紅色。到時爸爸媽媽公公婆婆都會著紅色、粉紅色、棗紅色,呢類紅色色系嘅衫,配合舅父結婚呢個好開心喜慶嘅場合。」   公公:「哲哲貓,你咁鍾意食冬菇,不如你第時同冬菇結婚啦!咁咪日日有冬菇食囉!」   哲:「我唔會同冬菇結婚架!」 公公:「日日有冬菇食唔好咩?」   哲:「我唔同冬菇結婚,我同媽媽結婚!」(媽媽繼續心心眼) 小朋友到了4至5歲就進入婚姻敏感期,有時候會說要跟爸爸或媽媽結婚,有時候會跟不同的異性同學出雙入對說要結婚。爸媽可趁機講解婚姻關係就是兩人相親相愛,雙方決定廝守一生等,為幼兒奠定結婚的概念。如果小朋友出現「被失戀」的情況,爸媽可教導他們「選擇的權利」。切忌抹殺幼兒對結婚的好奇心,甚至批評他們每天轉換「伴侶」等行為,以免他們對婚姻有不良的印象。   各位記得緊貼金牛急躁媽的文章和到【哲哲貓的貓貓世界】facebook和新成立的IG交流育兒心得啊!   【文章推介】 自理能力訓練│點教小朋友便便後自己抹屁股? 何時才是小朋友改睡上格床的時機?要留意3個條件! 小朋友抗拒刷牙?5招心得分享,增加刷牙趣味牙齒更清潔!   哲哲貓成長記│兩件小事見邏輯和自我主見發展 媽媽,點解你件底衫拱起嘅?4招從日常生活教兒童性別教育