副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[美白好介紹] Dr. G 15% 維C亮肌淡斑精華

小朋友返咗學,大部分媽媽都話開心咗少少,因為可以做返啲自己嘅活動,我最近好開心可以同朋友一齊做運動,訓練吓體能、體力,回家來個美容覺,在繁忙嘅接送當中有自己喜歡嘅活動,生活就是感恩和愉快!

小朋友返咗學,大部分媽媽都話開心咗少少,因為可以做返啲自己嘅活動,我最近好開心可以同朋友一齊做運動,訓練吓體能、體力,回家來個美容覺,在繁忙嘅接送當中有自己喜歡嘅活動,生活就是感恩和愉快!   出街前、回家沖涼後,我都一定會用上美白精華,唔好睇出去一陣好快返,紫外線指數高,短時間都會令皮膚產生黑色素、好易起色斑! 這支 Dr. G 15% 維C亮肌淡斑精華 特別在蘊含 純度維他命C 以及 其他抗氧化草本成分,比一般美白產品發揮更顯著抗氧化效果!  同時可抑制黑色素合成、淡化色斑,令膚色均勻透亮!精華內亦有溫和滋養成分如:維他命原B和月見草油,在肌膚上形成保濕護理層,預防水分流失、減低皮膚敏感性~ 質地水潤,好易被皮膚吸收,用後用上面霜及防曬就更perfect!   美白唔只係夏天要做,其他季節同樣重要!大家一齊努力啊,唔好偷懶!    #sasahk #sasahk_official #Dr.G #Dr.GHK #Vitaceutical #VitaminC #Whiten-ing #維C小白瓶 #vitc小白瓶   ————————————   喜歡我哋嘅分享,請Like Facebook 海馬仔成長日記  │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或出席活動~   =====海馬仔Channel===== Facebook │ Instagram │ Blogspot│Girlssss SundayKiss│ Ohpama.com│ Cook1Cook│MamiDaily Mamibuy │ ESDLife │ 媽媽經 │ 親子集合#tagmum  ilovemama │ She.com│U Blog│WeShare│Pixnet 部落格