副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

日本食玩 KRACIE知育菓子 一齊動手DIY拉麵糖果~

有得玩又有得食的糖果, 日本Kracie 知育果子系列~ 好玩的拉麵店要開張了!

有得玩又有得食的糖果, 日本Kracie 知育果子系列~ 好玩的拉麵店要開張了! 一盒食玩就可以做出拉麵, 餃子, 春卷和芒果布丁, 小朋友梗係玩得好興奮啦 Melbee第一次跟著家姐一起做都有版有眼, 其實只是加水在粉末中再攪便可以完成, 唔會好複雜。 在製作的過程中, 需要搓糖果整出唔同形狀,亦要將粉末攪伴均勻, 除咗訓練到小手指, 仲可以訓練埋手眼協調, 專注力 和加強創意, 對小朋友嘅發展好有幫助咖。 製作出來的成品, 不論外貌和真的都十分相似, 而且完成後亦可以食落肚, 小朋友就更有成功感。 溫馨提示:只需掃一掃盒上的 QR code,就有不同語言的教學影片, 可以邊學、邊玩、邊 食! 跟住教學好輕鬆就整到, 大家有興趣都可以買黎同小朋友玩下呀! ******************************************** 銷售點: - 全線玩具反斗城 - 全線Don Don Donki - 指定百佳超級巿場 - 指定CITY' SUPER *不同店舖有機會以不同價錢出售,售價以各門巿零售價為準 Kracie 知育果子Facebook: https://www.facebook.com/DIYCandy.Kracie Kracie 知育果子Instagram :https://www.instagram.com/diycandyhk.kracie/ #知育果子 #日本製造 #玩得又食得 #親子活動 #親子時間 #親子樂 #小朋友至愛 #專注 #玩 具反斗城 #百佳 #citysuper #donki #練習小肌肉 #手眼協調 #親子DIY #kracie 水 =========================================== * 大家的支持對我們都很有幫助<我的動力>, 看完我的影片/分享文後請訂閱我們的youtube頻道和在facebook專頁上按讚唷, 感謝!!! **    ::::::::::::::☆ Ceebee Channel ☆:::::::::::::: 這是我們女兒Ceebee的生活Vlog頻道,在這裡除了分享家庭生活玩樂/紀錄影片之外, 還會分享各種 育兒、親子玩樂地方、玩具開箱 、 親子遊等影片 , 如果喜歡我們的影片記得訂閱我地頻道 : 【YouTube】 http://bit.ly/CeebeeChannel 仲有請各位follow埋以下社交平台呀! 【Facebook】https://www.facebook.com/ceebeechannel/ 【BLOG】 http://ceebeemama.blogspot.hk 【I.G.】 www.instagram.com/ceebeechannel