副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

孕媽媽必備嘅空氣清新機 鼻敏感從此byebye!

屋企人有鼻敏感空氣清新機真係好重要!我哋屋企一向有用空氣清新機嘅習慣,因為我同Hailiah都有鼻敏感,加上懷上二寶嘅我受懷孕荷爾蒙影響都會好容易鼻敏感發作,所以屋企幾個角落都擺咗部空氣清新機,不過發

屋企人有鼻敏感空氣清新機真係好重要!我哋屋企一向有用空氣清新機嘅習慣,因為我同Hailiah都有鼻敏感,加上懷上二寶嘅我受懷孕荷爾蒙影響都會好容易鼻敏感發作,所以屋企幾個角落都擺咗部空氣清新機,不過發覺唔同空氣清新機嘅功能上都有啲參差,就嚟要迎接弟弟岀世,我都想物色一部好啲嘅。     話時話,同啲朋友講起,十個家庭有九個都係有鼻敏感或其他敏感徵狀,仲要大部分都係遺傳嘅,諗返起細個一鼻敏感發作,家中無空氣清新機,而且個鼻又痕,對眼又痕,長期鼻塞塞咁,一定要打側瞓先有一邊鼻哥窿透到氣,仲要長期俾呀媽投訴我好多紙巾喺床邊,唔知你哋有冇呢啲經驗呢?   鼻敏感的確纏繞咗我接近三十年,直到Hailiah岀世我先知原來鼻敏感好高比率係遺傳,幸好唔係哮喘,只係鼻敏感,朋友話只要揀一部合適嘅空氣清新機鼻敏感就會有所改善,呢日就受朋友邀請去Amway睇吓部空氣清新機,仲參加咗workshop學整小手工,係超微型嘅盆栽,因為Atmosphere Mini空氣清新機與植物一樣有效淨化室內空氣,而Atmosphere Mini空氣清新機不佔太多空間同時又有卓越效能 ,係最高CP值嘅一部空氣清新機,無論質素、款式都屬於優質,點解我會咁講?我今日去咗workshop 同時了解咗Atmosphere Mini空氣清新機好多,等我為大家介紹一下啦。   宜家我就詳細講吓Atmosphere Mini空氣清新機有乜優點啦,佢擁有三合一濾網,係集前置濾網、氣味濾網同高效能微粒濾網功能集於一身的空氣清新機。   而且Atmosphere Mini空氣清新機嘅單次濾淨率係99.99%,有效濾除小至0.0024微米嘅懸淨微粒,可以做到強效濾除340+ 種污染物。   潔淨空氣濾淨量高達130cfm,每小時可輸出220立方米嘅潔淨空氣,空氣清新機適合200平方尺嘅室內空間,咁將Atmosphere Mini空氣清新機擺喺睡房就啱哂啦!因為空氣清新機細細部容易擺放,操作又靜,最低得27分貝,啱哂我將有初生嬰兒來臨嘅家庭,而且空氣清新機仲係三大國際認證,有信心保證,另外仲可以用app隨時check 到屋企空氣質素,係一部值得推薦的空氣清新機。   睇完我嘅空氣清新機介紹,係咪都心思思想換一部Atmosphere Mini空氣清新機擺喺屋企呢?宜家仲係疫情期間,重視家居衛生嘅你點可以錯過佢呢?因為Atmosphere Mini空氣清新機可以幫你照顧家中每一個角落,呢部Atmosphere Mini空氣清新機就非常適合我呢啲黎緊有初生BB嘅家庭、有寵物、有老人家、孕婦等等一樣啱用嫁!