副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[開箱] 2022年Kiehl's 聖誕禮物來了~

每年聖誕節,我都會準備Kiehl’s 的聖誕禮物比親朋好友。

每年聖誕節,我都會準備Kiehl’s 的聖誕禮物比親朋好友。 今年,Kiehl’s 與法國藝術家 Marylou Faure 聯乘合作, 令品牌備受擁戴的皇牌產品添上充滿聖誕FEEL的新衣! 設計將經典紐約市的節日派對元素注入經典產品, 以Kiehl’s活潑獨特的風格陪伴大家共渡佳節。 除左大量超值聖誕套裝, 買滿不同金額仲有好多實用又趣緻的精品送比大家。 本文一定要睇到尾~ 極緻塑顏全效乳霜 HK$620/50ml 蘊含3種超級修護成分,全面升級7大肌膚修護效能*: 緊緻、提升、撫平細紋、煥發光澤、 回彈、細緻、勻淨膚色, 針對改善頸部細紋,彈出年輕透亮肌膚, 重塑3D立體輪廓 。  *53位女性使用12星期後的自我評估。 瓶身同瓶蓋都換上聖誕設計, 用起上黎都好開心~ 金盞花植物精華爽膚水 HK$330/250ml ; HK$560/500ml 係我轉季的must have item! 敏感乾燥即時bye bye! 細心的SIS可能留意到上面呢個搞笑瓶蓋 凡購買限量版金盞花植物精華爽膚水 500ml, 即可額外獲贈限量版瓶蓋 (價值HK$50) 最近真係超乾燥,個身都痕到搽咩都唔夠潤 我介紹--經典潤膚乳 HK$385/400ml 佢被視為KIEHL’S產品中最滋潤的身體潤膚乳  特別適合極乾性肌膚使用 用後令肌膚幼嫩柔滑,充滿水份。 我冬天一定會用佢~! 值得一提是限量版新包裝使用FSC認證物料製造, 從而減少使用塑膠物料。 聖誕愛自己買禮物之餘, 也可減少對地球的負擔, 真係超讚! Kiehl's仲好到連禮物盒的包裝wrap都可以撕出來 摺成一個口罩夾     好康Xmas Offers & Gift Sets: 更多產品資訊,請瀏覽: https://www.kiehls.com.hk/zh_HK/home   產品由 Kiehl's 提供、Abby Anna 親身試用及分享 LIKE ME ON Instagram      LIKE ME ON FACEBOOK:   Email: anannana27@hotmail.com