副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

迪士尼聖誕大餐初體驗~

其實諗返起貝貝出世之後呢4年,都無乜點安排過要點樣慶祝聖誕節,明天正日我哋一樣無計劃嘅。但係其實佢生日果晚,我地已經喺迪士尼樂園入面嘅大街餐廳,預先食咗聖誕大餐!

其實諗返起貝貝出世之後呢4年,都無乜點安排過要點樣慶祝聖誕節,明天正日我哋一樣無計劃嘅。但係其實佢生日果晚,我地已經喺迪士尼樂園入面嘅大街餐廳,預先食咗聖誕大餐! 呢個聖誕大餐事前要上官網訂同full pay,價錢無想像中咁貴,同平時walk in入去食嘅set dinner好似差唔多價錢,大人$398一位,兒童餐$168,另加$100包一張實體相(我傻傻下無為意,前後加咗3張)+飄雪表演vip欣賞區!聖誕大餐賣相ok,但食物味道強差人意,真係希望佢地好好改善!我覺得兒童餐啲野食吸引啲!真係只當一個聖誕體驗,我下年應該唔會再上當! 另外,因為我完全無為意自己買咗3張實體相,如果我一早知,我一定分唔同時段,唔同角度搵職員影相,我去到最後勁難揀3張相出黎,因為張張差唔多,仲要唔畀除口罩,想再影過都唔得,因為攝影師哥哥都收咗工了!我又唔記得咗問佢可否留返下次黎影過先曬相! 至於包埋城堡前嘅飄雪表演vip區,我覺得都幾值得嘅,平時睇城堡前面啲show都企得好遠,附近又多人又迫,原來企第一行個感覺又震撼啲嘅,睇少勁多個人頭,同埋啲飄雪飄落黎又勁靚! 不過另外都想提提,原來另一個聖誕樹亮燈表演(18:50)都幾好睇架喎,係有少量煙花架,我初初以為只係得啲燈眨黎眨去,原來都幾精彩架喎! ——— FB: https://fb.me/bowlpui IG: https://www.instagram.com/bowl_lam