副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【食譜分享】小饅頭 x 小茶點 | 炸饅頭 (12m+食譜)

材料:

最近因為疫情嚴重,又再度停課了!!   減少外出,盡量留在家中。   小朋友除咗上網課之外,待在家中嘅父母就變得好忙。   不過,再忙我都好想做自己鍾意嘅嘢。 鍾意整嘢食嘅我,鍾意食嘢嘅和牛b同妹妹。   ^ 是日茶點「炸饅頭」   所以,經歷多次石頭包、失敗的我。 我再次研究,如何成功自家製饅頭!!   其實整饅頭、麵包都好,最緊要就係麵團打得好 (有薄膜)、發酵至少發2次!!     說話不多,馬上分享饅頭食譜給大家~ **食譜適合12m以上幼兒,不過幼兒就唔好食炸饅頭,食住原味先啦~     材料: 1. 中筋麵粉 250g (如果冇的話高筋粉同低筋粉以1:1比例混合亦可以) 2. 砂糖 20g 3. 酵母 3g 4. 油 8g 5. 鮮奶 135ml     做法: 1. 將(1)-(4)全部倒入廚師機,分數次加入鮮奶。 2. 用最低速打5分鐘,再用速度2打5分鐘,檢查麵團是否唔黏,能拉薄膜。如果仲黏,且未能拉薄膜,需再用廚師機打麵團。 3. 麵團打好後,放室溫發酵,30分鐘。 (如天氣凍,我係放入Panasonics 蒸焗爐用發酵功能)   ^ 已發酵一次的麵團   4. 將麵團切成你想要的件數,搓好饅頭,再次發酵30分鐘。   ^ 搓好形狀,待第2次發酵的麵團   ^ 已完成第2次發酵   5. 我用Panasonics蒸焗爐,以High Steam 功能蒸25分鐘。   如果氣炸的話,先取出饅頭。 再選Panasonics蒸焗爐嘅Health Fry功能,預熱後放入去炸5-7分鐘,或氣炸鍋炸,就完成!   ============================ 記得Follow埋我哋Facebook、MeWe同Instagram呀 https://www.facebook.com/80smami https://mewe.com/p/和牛b的成長日記 http://www.instagram.com/wagyubmami/ ============================ 我的網店C.Mozo Store https://cmozostore.mallogram.com/zh-hk/