副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【懶人食譜】健康豆腐肉碎,超級簡單煮好餸!

疫情下大家多機會親自下廚,我今次分享懶人豆腐肉碎,我用超正Willowgrove Hill加拿大無激素免治豬肉,我第一次煮就愛上,零調味都有香濃肉味,所以煎一煎搞掂好方便,皓皓超愛,你都快一起煮啦!

疫情下大家多機會親自下廚,我今次分享懶人豆腐肉碎,我用超正Willowgrove Hill加拿大無激素免治豬肉,我第一次煮就愛上,零調味都有香濃肉味,所以煎一煎搞掂好方便,皓皓超愛,你都快一起煮啦!   材料 加拿大Willowgrove hill無激素免治豬肉 100克 豆腐 一磚 蒜頭蔥適量   步驟 1. 豆腐水滾中火蒸五分鐘熄火 2. 炒香蒜頭,加肉碎炒熟 3. 加少量豉油、鹽、粟粉及蔥煮成茨汁 4. 倒在豆腐上,搞掂   速看懶人媽咪人氣食譜 特濃南瓜濃湯:連結 滋味洋蔥豬扒:連結 懶人不揉自製小餐包:連結  懶人防疫紅青蘿蔔豬骨湯:連結 ===================== 我哋每個星期五有懶人食譜,同親子育兒日常開心分享,記得追蹤呀! like及搶先看專頁!Kylife與二寶之日常 追蹤IG!kylife.babies