副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

抗疫練習stem 冰畫製作

冰畫製作!冰格入面加啲水彩同水,加條木棍仔,雪凍佢就可以用黎畫畫啦!有別於傳統畫畫嘅方法,用上唔同嘅工具,刺激下佢對畫畫嘅興趣,小朋友仲可以了解到製冰同溶冰嘅過程,仲可以用黎學埋溝色添!

冰畫製作!冰格入面加啲水彩同水,加條木棍仔,雪凍佢就可以用黎畫畫啦!有別於傳統畫畫嘅方法,用上唔同嘅工具,刺激下佢對畫畫嘅興趣,小朋友仲可以了解到製冰同溶冰嘅過程,仲可以用黎學埋溝色添! 我仲記得第一次拎出嚟嘅時候,無指引地俾貝貝自己畫,佢嘩咗幾次之後都無興趣,一直雪咗喺雪櫃都無再畫到。今次我就試下畫定啲線俾佢油顏色,係佢最鍾意嘅彩虹同天空,佢就有心機畫!畫完幅畫仲可以做其他野,下篇再講。 ——— FB: https://fb.me/bowlpui IG: https://www.instagram.com/bowl_lam/ #貝貝Alice #90後媽媽 #香港媽媽 #新手媽媽 #新手爸爸 #育兒日記 #育兒生活 #防疫在家 #抗疫練習 #冰畫 #stem #停課不停學