副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【懶人餅乾食譜】簡單無牛油健康懶人餅乾!

最近皓皓喬喬吃餅乾多又悶啦,所以我就搞搞新意思,將杏仁及其他材料放餅乾上一齊焗,焗出來味道更好,30分鐘搞掂快靚正,快一起焗啦!

最近皓皓喬喬吃餅乾多又悶啦,所以我就搞搞新意思,將杏仁及其他材料放餅乾上一齊焗,焗出來味道更好,30分鐘搞掂快靚正,快一起焗啦!   材料 低筋麵粉60克 + 雞蛋2隻 + 糖18克 + 杏仁,朱古力波波,黑芝麻 適量 1. 蛋白分離,蛋白分3次加糖,打至企身 2. 蛋白蛋黃輕力Z型搞拌,混合 3. 麵粉過篩加入蛋漿,混合 4. 焗爐預熱160度 5. 擠花袋擠出形狀 6. 放杏仁,朱古力波波,黑芝麻在面 7. 焗23分鐘搞掂 #表面脆口內裏軟綿 #喜歡脆質感可焗多2分鐘   速看其他懶人食譜 特濃南瓜濃湯:連結 滋味洋蔥豬扒:連結 懶人不揉自製小餐包:連結  懶人防疫紅青蘿蔔豬骨湯:連結 ===================== 每週五懶人食譜開心分享,記得追蹤呀! like及搶先看專頁!Kylife與二寶之日常 追蹤IG!kylife.babies