副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

Hailiah自動自覺每日都上KooBits學數?!

突如其來嘅暑假,你又如何安排小朋友嘅活動呢?停課不停學已經成為新常態,相信因為疫情已經培養咗小朋友在家練習嘅習慣。

突如其來嘅暑假,你又如何安排小朋友嘅活動呢?停課不停學已經成為新常態,相信因為疫情已經培養咗小朋友在家練習嘅習慣。   要令Hailiah對數學有興趣,仲要佢自己主動練習20分鐘係咪真係咁難?最近我就俾Hailiah接觸KooBits,因為有七日免費試用期,其實只要你喺網上搜尋KooBits就會搵到好多背景資料,咁我都講講其實佢係新加坡最受歡迎嘅數學練習平台,用嶄新嘅模型思考法幫助小朋友學懂獨立解題,以獨有解題動畫解釋複雜嘅數學概念。   最獨特係佢會將抽象概念形象化讓小朋友容易明白,引導小朋友自主思考答案,適合小一至小六的學生。   入到去版面log in ,就會見到KooBits係中英雙語數學內容,原來佢係涵蓋香港教育局中英文版數學課程及英文版國際數學課程,平台裡面的數學練習題目庫有超過 10 萬條,內容非常豐富。     Hailiah宜家每日都會在Koobits網站練習數學,當中英語教學的Kooclass 課題圍繞生活中的例子來教數學。另外每日做勇者征途的練習或者每日挑戰十題就可以賺取koko 積分,積分可用來換Kooclass,最重要可用來換取玩小遊戲Brain Games. 邊玩邊學好有趣,打破一般傳統數學練習模式     Hailiah覺得最有趣的一部分: 就係每日挑戰! 每日挑戰係一項養成習慣嘅功能。哩個功能嘅主要目的係吸引學生養成每日至少解決 10 條問題嘅好習慣。所以每日挑戰之中對於題目嘅設計都係根據小朋友的練習進度進行定制。 您可以嘗試多次回答每個問題。 您將獲得正確答案的挑戰點 (CP)。   開放時間: 週一至週六早上 6 點至晚上 10 點   結合數學遊戲、故事、獎勵系統,寓學習於娛樂,可激發Hailiah對數學嘅興趣 ,有時佢仲會越級挑戰添!因為KooBits 一個帳戶已經有超過十萬多條小一至小六的數學題。所以有時Hailiah可以做到高一年級的數學題目,好挑戰性又可以激發起她的上進心! 由於Hailiah下年都準備升小學佢又係大B,所以我對佢嘅練習進度都好緊張。佢可以自己用KooBits透過解題動畫去學習重點,例如係Counting 、順數、倒數,自己睇完自己做練習,短時間內已經熟悉咗數學嘅排序。     家長仲可以用DIY作業功能自行定制小朋友合適題目,加強溫習特別弱嘅數學範疇,我可以喺App去check 吓update,從而了解小朋友嘅練習進度,宜家由佢每日20分鐘自主練習數學都冇難度啦       而其中最方便的功能就係「作業」, 家長可以自訂題目設計工作紙比小朋友做,分配特定題目給小朋友作針對性練習。       網上直接做或整成pdf文件檔打印出來都無問題。   想免費體驗KooBits再決定參加一年計劃,在這裡登記: https://bit.ly/3vFGq0W