副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

親子好去處|兒童圖書館借書|室內親子活動

雖然我一早諗咗好多活動想同貝貝暑假玩,但回想返暑假開始嘅第一日,貝貝話邊度都唔想去,佢只係想喺附近踩滑板車,吹bubble同埋去圖書館,於是我就喺一日裡面滿足晒佢3個願望,小朋友嘅願望有時就係咁簡單!

雖然我一早諗咗好多活動想同貝貝暑假玩,但回想返暑假開始嘅第一日,貝貝話邊度都唔想去,佢只係想喺附近踩滑板車,吹bubble同埋去圖書館,於是我就喺一日裡面滿足晒佢3個願望,小朋友嘅願望有時就係咁簡單! 、 我發現貝貝每次去圖書館都好開心,今次我仲鼓勵佢自己出去揀圖書,佢平時好驚一離開我身邊就會被人捉走,仲吩咐我一定要望實佢,佢好開心自己揀咗好多圖書睇,又四圍望下側邊啲小朋友!但講到最好玩一定係最尾果部消毒機同埋自助借書機,全部野佢都一定要自己黎,唔可以幫佢!去過幾次圖書館嘅佢,依家都變得好熟手! ——— FB:https://fb.me/bowlpui IG:https://www.instagram.com/bowl_lam/ Blog:https://www.mamibuy.com.hk/home/18060 #貝貝Alice #90後媽媽 #香港媽媽 #新手媽媽 #新手爸爸 #育兒日記 #育兒生活 #暑假活動 #暑期活動 #親子活動 #放假好去處 #週末好去處 #室外活動 #室內活動 #圖書館 #滑板車