副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

大寶-由入院到生

本身預產期10/1。4/1個日去朝早去廁所發現有少粉流啡,驚驚地都係入院檢查。去到B4產房,做左個基本檢查,都係未生得,就去左產前C2病房,同時間排二等房。產前病房唔算爆,我訓個邊一共有8張床,係到訓

本身預產期10/1。4/1個日去朝早去廁所發現有少粉流啡,驚驚地都係入院檢查。 去到B4產房,做左個基本檢查,都係未生得,就去左產前C2病房,同時間排二等房。 產前病房唔算爆,我訓個邊一共有8張床,係到訓既呢幾晚都聽到唔少人陣痛,有D孕婦會大叫,有D好忍得痛。雖然當時我仲未係好痛,不過聽到都有D驚驚。 係C2第一晚訓得麻麻地,始終訓唔慣,同埋呢晚開始有D M 痛既感覺,不過呢種都未算係陣痛,所以都係繼續要等。到左第2朝,以為穿水,點知原來唔算係,因為要持續咁樣有水流先算,醫生check 完就話我子宮頸都熟,但未開度數,即係都ready ge. 但醫生未講話要催生,唯有再等下。C2 有間房係有得玩fit ball, 但第一次玩要搵姑娘教教點使用。 到6號個日,醫生朝早巡完房,醫生問我催唔催生,本身都想想地,但係心態上又未係好ready, 再加上覺得唔係咁好日,又拖下先。 到7號朝早,心態上都係未ready, 決定拖多一日。最後醫生都批准。 到7號晚,咁岩排到隊上A11病房,即係二等房,yeah 生之前個晚可以上到房,咁第2日落產房唔晒拎咁多野。不過呢晚都訓得好差,真係5分鐘就痛一次,成晚其實好攰,基本上30秒就訓著,但2-3分鐘後痛醒左,如是者成晚就係咁loop. 但係姑娘話呢種產痛都係未到陣痛,所以都係乖乖地等醫生朝早巡房。 朝早醫生巡房,睇兩睇個file,就話安排催生啦。 換件紫袍,去個廁所,種埋粒豆,打過電話比老公叫佢食過早餐慢慢過去產房,我就落B4產房了。 入到3號產房,大概係10點3到,好快手咁上左張床,姑娘同你核對左D資料,就準備吊鹽水,等左一陣,有醫生就入黎穿水,大概10:45到,開始落催生藥水。 11:15到老公就入左黎陪產。可能前一晚訓得好少既關係,係催生前半段時間都好眼訓,由11:15-1:15 既時候個種陣痛同前一晚差不多,去到1:15 聽到醫生話要加重劑量無幾耐開始覺得黎料,真係好痛,但配合深呼吸加用笑氣都算頂到。大概2:00到聽到醫生講開左0.5度,與此同時陣痛愈黎愈勁,老公都不停提我要深呼吸,唔好叫,大概2:30到醫話開左5度啦,聽到之後覺得好鼓舞,於是頂多20分鐘開到10度,生得啦。開到10度其實無乜感覺,但咇個仔個下其實好似痾大屎咁,大概十零分鐘,聽到阿仔既喊聲,出世啦。生左大概4個半鐘其實都算快啦。初頭個姑娘係到講可能要攪成10個鐘個下真係崩潰左。 生仔係咪好痛?一定痛架,但係配合呼吸同肌肉力量其實會舒緩痛楚。 話明陣痛,就係無痛既時候要爭取時間抖抖 好似以前游10X100m on 1:20 咁,游緊個陣就陣痛,返到池邊就可以抖。 我覺得做瑜珈好有幫助,另外懷孕期間多D去散步,生產過程都容易D。