副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

夠鐘喇....濕疹開始痕喇

我好深信....濕疹係所有人最驚嘅一件事,你以為佢只係會影響你外表,只要唔care外表就無野...但其實,佢係每日影響緊你既生活啊,係無時無刻

我好深信....濕疹係所有人最驚嘅一件事,你以為佢只係會影響你外表,只要唔care外表就無野...但其實,佢係每日影響緊你既生活啊,係無時無刻 !! 小弟就係一個活生生既例子,由中學生涯開始,濕疹就已經完全打倒我嘅世界直到而家出嚟做野後,我用盡所有辦法都擺脫唔到佢,已經諗唔到有咩方法... 最慘既係夏天嘅時候,出街出汗好痕好痛就一定架喇但連訓教開左冷氣,只要冷氣有幾分鐘唔夠涼,我都已經「夠鐘」起身,因為一定會痕醒我!!! 同好多人一樣,濕疹中途我都係試左唔同方法,食藥啦、搽藥膏啦、西醫啦等等,唔同既方法定偏方都已經試過,但都係完全無用...正當我想放棄之制,好彩我既好奇心救左我! 作為濕疹人士,我都會join好多濕疹group,就喺半年前有個post就係講緊有個濕疹人士去睇完中醫後,改善左7成以上本來我都放棄架喇,但佢講到咁...令我好好奇走去睇! 而嗰個post主睇既一間中醫就叫左兆和中醫本身我都唔係好相信中醫可以解決到濕疹,所以之前都係靠西野為主,但佢講到咁,令我好多去試下!! 最後我就即時預約左去睇,兆和中醫嘅門面感覺上都好專業同埋佢地嘅醫療團隊對濕疹病人都好熟悉,好多症狀都明白。佢地講解完個治療方案比我知之後,就即刻入左去比中醫幫我治療! 中醫師睇落係有啲經驗既,因為年齡都大大地不過我覺得中醫經驗係緊要啲嘅,所以我都好放心交比佢!佢幫我做左個專為濕疹人士做既針灸療程,然後做完就問我好多特定問題,去幫我度身定造中藥嘅方案!   返到屋企之後我覺得係無一開頭無痕既,但唔算太大感覺,直到我服用晒啲藥後,啲濕疹真係好左好多!!!真係起碼7成以上!   感激兆和中醫 最後真係多謝兆和中醫幫我解決呢個完全無面見人嘅長期濕疹,多謝你地!