副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

香港上架的居家清潔品牌 GONG100

小朋友連同大人既衫褲襪都帶住唔少細菌返屋企,仲諗住放入洗衣機連消毒洗衣液一齊洗就會乾淨,但係洗衣機既內部先係暗藏細菌既溫床!所以定時清洗洗衣機槽先係最重要,每個月我只需放入一粒香港上架的居家清潔品牌

小朋友連同大人既衫褲襪都帶住唔少細菌返屋企, 仲諗住放入洗衣機連消毒洗衣液一齊洗就會乾淨, 但係洗衣機既內部先係暗藏細菌既溫床! 所以定時清洗洗衣機槽先係最重要, 每個月我只需放入一粒香港上架的居家清潔品牌 GONG100 洗衣機清潔膠囊, 洗衣機槽內嘅塵埃細菌通通走! 韓國累積銷量610萬件 & 超過7萬好評, 升級為更有效、更方便使用的【Gong100 洗衣機清潔膠囊】! 使用方法在洗衣槽放入膠囊,17kg以下請使用1顆,17kg以上建議使用2顆, 使用攝氏40度以上的溫水充分浸泡約30分鐘, 浸泡後啟動洗衣機的標準行程進行洗滌 (洗衣、洗淨、脫水), 一般 (滾筒式)洗衣機的使用方法與以上一致。 6倍高濃縮嘅膠囊,一粒有效清潔+除臭+殺菌, 洗衣槽洗完仲會香噴噴,清除積聚係每一個角落嘅污跡同黴菌! 另一件 Gong 100 衣物去污噴霧 (家用裝) 我都好推薦俾大家, 有時著淺色衫好容易食野唔小心滲透把湯汁淺到衫上, 頑固污漬好難清洗,而家預上了 Gong 100 衣物去污噴霧簡單一噴就可以去除頑固污漬~ 簡單便利的Gong 100 衣物去污噴霧, 使用方法在沾有污漬的地方充分噴上衣物去污噴霧,根據布料不同等待10~20分鐘, 輕輕揉搓沾有污漬的地方,用濕布輕輕擦乾或使用洗衣機進行洗滌~ Gong 100 衣物去污噴霧帶有清新的柑橘香氣 噴霧成分裡有8種不同酵素,強力清潔效果, 當中既中性洗劑是防止衣物纖維受損, 不含有害成分,使用時更安全~ 只需輕輕一噴就令衣物頑固污漬輕易清除, 把我心愛既衫救返好喇~ 產品資訊 : 衣物去污噴霧: https://bit.ly/3DqA0I2 洗衣槽清潔膠囊: https://bit.ly/3eY3hjT @gong100_hk #gong100hk #Gong100 #洗衣槽清潔膠囊 #殺菌除臭 #衣物去污噴霧 #去污 #衣物清潔 #衣物去漬 ============================================== " 是次活動由品牌提供,謝謝 " 希望大家睇我的試用分享文,如有產品試用及工作坊邀請, 歡迎聯絡我,謝謝 !!! Email: magicsiuyee84@gmail.com Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111 Facebook fanpage: www.facebook.com/magicsiuyee84 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見,如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。