副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

Fittery健康餐 足不出戶就可以食得有營

雖然已經做咗媽媽,都希望可以keep到好嘅身段,但同時又可以食得有營!冇時間又唔知應該點煮好,不妨試吓Fittery健康餐!

雖然已經做咗媽媽,都希望可以keep到好嘅身段,但同時又可以食得有營!冇時間又唔知應該點煮好,不妨試吓Fittery健康餐!   Fittery可以選擇每日送2餐 或3餐,餐盒每日送到門口,唔使再頭痛日日要買咩食咩又唔洗煮,安在家中就可以食得健康!所有食材烹煮後都經過嚴格磅重先放入餐盒,確保食材重量。       佢哋提供5款精選健康餐計劃,切合唔同人嘅健康目標,包括: ✔減磅 ✔低碳低脂 ✔均衡 ✔Keto Fit ✔增肌   今次我就試咗三日嘅Keto Fit 健康餐,呢個計劃係類似生酮餐單,配合非常低的碳水化合物,適度的蛋白質,高脂肪的飲食。每日朝早準時就收到三餐,用微波爐叮2-3分鐘就食得,非常方便,而每盒餐盒都有營養標籤,咁就更能好好控制飲食。         起初都擔心健康餐會唔會份量有少又冇味,但試完先知原來健康餐都可以好好味又飽肚!佢哋每星期都有不同menu, menu由營養師及廚師共同創作,兼顧健康同時亦重視味道。每日三餐食材都唔一樣,天天都有新鮮感,估唔到食健康餐可以咁滿足!       如果你都想試吓Fittery健康餐,可以去你嗰度訂購 https://fittery.com.hk   用我嘅promo code「APRILMAMA」訂精選健康餐仲可以享有8折!