副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

手多一點的呵護 - GLYSOMED 潤手霜

返工日常我都要應付文件,經常要接觸紙張,手指邊旁的皮膚容易變得乾燥。因為我平時亦有整GEL甲的習慣,所以我們更加需要給雙手多一點的呵護。經同事推介我 GLYSOMED 潤手霜,我就選購兩款去試下~GL

返工日常我都要應付文件,經常要接觸紙張, 手指邊旁的皮膚容易變得乾燥。 因為我平時亦有整GEL甲的習慣, 所以我們更加需要給雙手多一點的呵護。 經同事推介我 GLYSOMED 潤手霜,我就選購兩款去試下~ GLYSOMED 加素美 特效修護潤手霜有原味和薰衣草味, 我就買左50毫升,細細枝好方便擺係公司或者拎出街, 原味清新香味和淡淡的薰衣草香味亦好自然,每一天可以轉變不同味道, 獨特濃潤長效配方只需吱出少少份量, 會感受到滋潤而不笠, 有助舒緩及保護雙手免受乾燥困擾。 我就覺得一枝都可以用好耐,性價比高,值得推薦啊~~ GLYSOMED®加素美 : http://glysomed.com.hk 銷售點:屈臣氏、Watsons Baby、Mannings Baby、各大百貨公司及指定藥房有售 #GLYSOMED #GLYSOMEDHK #超潤手 #唧少少就夠 ** 是次產品由品牌提供,謝謝 ** ----------------------- 希望大家睇我的試用分享文, 如有產品試用及活動邀請, 歡迎聯絡我,謝謝 !!! Email: magicsiuyee84@gmail.com Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111 Facebook fanpage: http://www.facebook.com/magicsiuyee84 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。 如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。