副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

無激素 無抗生素高質台灣餃子推介 [端月小舍]

我哋屋企好鍾意食餃子,簡單易煮,小朋友又鍾意食,一份有齊肉類、蔬菜、澱粉,超方便又一餐。不過揀餃子我一定唔會求其,除咗自己包餃子確保用無激素靚豬肉;原來買嘅話一樣都可以無激素、無抗生素,而且仲好好味。

我哋屋企好鍾意食餃子,簡單易煮,小朋友又鍾意食,一份有齊肉類、蔬菜、澱粉,超方便又一餐。不過揀餃子我一定唔會求其,除咗自己包餃子確保用無激素靚豬肉;原來買嘅話一樣都可以無激素、無抗生素,而且仲好好味。 講緊就係我最近發現呢款「端月小舍」台式眷村味水餃,真係誠意推薦!唔知大家有冇聽過,眷村其實就係台灣水餃嘅發源地之一,喺台灣甚至流傳一種說法:「水餃越靠近眷村就越道地!」打開包裝袋,我就證實所言非虛,18隻水餃整齊排列,一粒粒包到好似小元寶咁靚,兩啖一粒,唔會太大或太細。 呢個牌子嘅水餃暫時我見有兩款味道: 1 豬肉粟米高麗菜水餃 2 豬肉三鮮高麗菜水餃 餃子皮薄餡靚,咬開水餃後,內餡滿滿又juicy,咬落去有爆汁嘅感覺,豬肉肥瘦適中不油膩。我特別切開咗俾大家睇睇,豬肉粟米水餃內一粒粒飽滿嘅粟米新鮮又清甜,非常高質,Bat Bat 好鍾意! 至於三鮮其實就係木耳香菇蝦肉水餃,非常健康有營養,但Bat Bat平時唔食呢幾樣嘢,所以初時我都擔心Bat Bat 未必鍾意,但原來佢竟然食到停唔到口,一餐食咗10隻,證明端月小舍呢款秘製眷村味水餃真係好食,鮮味爽口,菇肉仲好厚身,味道香濃惹味㖭。 除咗好味道,更重要嘅係食品安全,我最鍾意佢哋餃子採用咗優質食材,餡料使用咗100%進口豬腿肉,唔係用內地豬,而且經 2大國際機構檢測 證明無激素、無抗生素;高麗菜證實無農藥殘留,媽媽們可以放心俾小朋友食。 其實每粒眷村水餃,唔係食咁簡單,最重要係藏著台灣農村溫暖嘅人情味,用料非常有heart,真係令人好懷念台灣!之前仲係新正頭試呢款端月小舍小元寶眷村餃子,寓意金玉滿堂、三陽開泰,好好意頭,真係唔錯。  超級市場暫時未見有售,但好多凍肉店都可以買到了。  #餃子 #水餃 #幼兒食譜 #台灣餃子 #健康餃子 #無激素 #無抗生素 ::::::::追蹤Mrs Co:Lam 凱林家生活 ::::::::: 如果喜歡我的分享,記得追蹤埋「Mrs Co:Lam 凱林家生活」其他平台,更快知道更多更好的有趣資訊。   Mrs Co:Lam 凱林家生活 Facebook: www.facebook.com/mrscolam Instagram: www.instagram.com/mrscolam Youtube: www.youtube.com/@mrscolam Email: hello@mrscolam.com Website: www.mrscolam.com