副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

增強免疫力提醒腦部健康的PicoLabb

身為媽媽嘅我,發覺年紀大,加上生活太多瑣碎事,個腦轉數開始變得慢,壓力又大,所以想係市面上搵啲補腦或者舒緩一下壓力嘅產品,幫助我增強記憶同方便日常生活。

身為媽媽嘅我,發覺年紀大,加上生活太多瑣碎事,個腦轉數開始變得慢,壓力又大,所以想係市面上搵啲補腦或者舒緩一下壓力嘅產品,幫助我增強記憶同方便日常生活。   今日我就去到九龍灣德福廣場 PicoLabb專門店,試下最新嘅專業保健護理,咁店員就同我介紹咗最全新一代嘅iWand3+ 無創光針,佢係透過LED 紅光嚟釋放PVA「皮米能量」。做咗媽媽之後就免不了成日俾自己小朋友激親,唔聽話係上嚟真係好頭痛㗎,所以我就試咗用呢枝iWand3+,佢可以用係身體上唔同穴位,而我今次就試咗係太陽穴同風池穴,用咗之後呢感覺上個頭冇再咁緊,成個人都好似精神咗咁。   作為媽媽身兼多職,成日都好大頭蝦,所以要更加常用iWand3+嚟促進頭部穴位按摩,用嘅時候真係會感覺到頭部做緊血液循環,血流得順咗,尤其用係風池穴,長期用係呢個位唔單止可以令人醒目咗,而且仲可以緩解頭痛、頭脹脹、崩緊嘅感覺,如果有頭痛嘅sis,就記得用iWand3+幫手啦! 其實iWand3+照係人體唔同嘅穴位都可以提升身體細胞能量,新陳代謝同血液循環,咁免疫力就自然可以提升啦⬆️。 平時做家務果時可以戴住,個人仲會冇咁易攰㗎。而且佢用法簡單,照係穴位15-20分鐘就得,只要用紅光接觸到都okay,唔需靠其他人自己都做到無針針灸! 除咗iWand之外,仲有suplement可以提升腦部健康,而我今次就睇中咗Brain Power+腦至醒同Super Potent B ,買嚟俾自己同家人。   店員同我介紹呢隻店內嘅醒腦supplement ,佢成分天然,入面提升提升大腦神經營養因子(BDNF),提高記憶力,甚至可以令你保持樂觀嘅情緒!平時啲人通常會透過做運動嚟增加BDNF,但因為照顧小朋友好忙,做運動嘅時間好少,所以食Brain Power+ 腦至醒就可以幫到我喇  另外仲有 Super Potent B ,係維他命B雜,可以幫助平穩情緒,減壓~岩哂我呢D 容易俾人激親嘅服用呀 >V< 大家都好似我咁,為自己健康踏出第一步啦 ~