副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

快速舒緩肌肉酸痛 - Biofreeze 冷凍靈按摩啫喱膏

對於一個長時間需要對住電腦及電子產品,也容易造成肩頸痠痛,假日仲要抱住一個26磅既細女,在姿勢緊繃下,膊頭, 腰和手腕經常長期這樣不合理地過度使用肌肉,都會在肌肉當中默默形成痛點,所以我都會係公司和屋

對於一個長時間需要對住電腦及電子產品,也容易造成肩頸痠痛,假日仲要抱住一個26磅既細女,在姿勢緊繃下,膊頭, 腰和手腕經常長期這樣不合理地過度使用肌肉,都會在肌肉當中默默形成痛點,所以我都會係公司和屋企會常備美國製造既 Biofreeze 冷凍靈按摩啫喱膏。 有一日打緊文件,覺得手腕有點痛,就先用美國冷凍靈®Biofreeze®冷凍原理啫喱膏,塗抹在患處,每日使用3-4次。冰涼感覺能快速舒緩因工作或運動引起肌肉酸軟疲勞、肩背或關節不適、拉傷及扭傷,功效持續數小時。 因 Biofreeze冷凍靈成份含有一種在南美廣被當地居民使用的草藥ILEX,不含人造色素其持續滲透的冰涼冷凍配方,冰涼質感迅速直達患處,質感亦不黏膩,最後手腕既肌肉痠痛有所舒緩。 膊頭痛但唔想用手去搽按摩膏,咁美國冷凍靈®Biofreeze®走珠裝就幫到我地喇,獨特走珠裝係好適合用於小幅肌肉及關節伸縮部位,配合按壓痠痛患處,能刺激痛楚穴位,迅速舒緩肌肉疲勞。美國冷凍靈®Biofreeze®走珠裝含有南美天然草本成份–ILEX,由ILEX冬青科灌木提取植物精華,同時亦加入天然薄荷醇成份,清爽舒適,不刺激皮膚,快速有效舒緩肌肉疲勞、肩背痠痛及關節不適。 Biofreeze 冷凍靈有走珠裝和膏狀兩種選擇,是廣泛被醫生,物理治療師,脊醫,按摩治療師及運動員使用,對於一個在職媽媽,我會常備 Biofreeze 冷凍靈 放係屋企和辦公室,係舒緩我肩頸膊痛既最佳按摩產品。 銷售點︰顯康醫健站 屈臣氏及萬寧 配藥部 香港及澳門各大藥房有售 產品詳情:http://www.hindwing.com/biofreeze/ ** 是次活動產品由品牌提供,謝謝 ** ----------------------- 希望大家睇我的試用分享文, 如有產品試用及活動邀請, 歡迎聯絡我,謝謝 !!! Email: magicsiuyee84@gmail.com Facebook fanpage: https://www.facebook.com/magicsiuyee84 Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。 如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。