副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

我做媽媽了 前後8個大不同

5月8日母親節,你會點同媽媽慶祝?除了收紮花、食餐飯,做媽媽前後生活大不同,以下8樣,或會道出你心聲:當媽媽前:煩緊送咩俾媽媽當媽媽後:呀B錫啖夠晒數當媽媽前:絲打嗌去玩,永無托手肘當媽媽後:3年都約

5 月 8 日母親節,你會點同媽媽慶祝?除了收紮花、食餐飯,做媽媽前後生活大不同,以下 8 樣,或會道出你心聲:     當媽媽前:煩緊送咩俾媽媽 當媽媽後:呀 B 錫啖夠晒數   當媽媽前:絲打嗌去玩,永無托手肘 當媽媽後:3 年都約唔到出嚟   網絡圖片   當媽媽前:放假同朋友去邊到旅行 當媽媽後:放假帶呀 B 去邊到放電   當媽媽前:行 mall 先行女裝部 當媽媽後:行 mall 先行嬰兒部   當媽媽前:放假瞓到安樂醒 當媽媽後:放假湊 B 更早醒   網絡圖片   當媽媽前:手機先食 當媽媽後:呀 B 先食   當媽媽前:所有時間俾晒囝囡,無自由 當媽媽後:照顧囝囡係我天職   網絡圖片   當媽媽前:玩 B 好開心 當媽媽後:湊 B 好開心   雖然做媽媽前後生活大不同,不過有寶寶這份上天賜下的禮物,媽媽每天甜到漏。在此預祝各位媽媽母親節快樂,你們是最捧的!