副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

ADAMAS太陽能充電移動電源試用。

可以試用到ADAMAS太陽能充電移動電源真係好開心,因為我都係個機不離手既媽媽黎,睇住啲電100%變80%再一路跌落去有時真係會好緊張。有時用到無咩電既時候,亞女一聲「媽媽,我要影相﹗」,真係暈一暈。

可以試用到ADAMAS太陽能充電移動電源真係好開心,因為我都係個機不離手既媽媽黎,睇住啲電100%變80%再一路跌落去有時真係會好緊張。有時用到無咩電既時候,亞女一聲「媽媽,我要影相﹗」,真係暈一暈。 早幾日同女女去左主題樂園玩,ADAMAS太陽能充電移動電源真係救左我好多次,因為要睇住個FB之餘又不停同女女影相,然後佢又不停要睇返啲相,啲電去得仲快過流血呀。好在有ADAMAS太陽能充電移動電源一路為我充電,個日先影到咁多靚相。 ADAMAS太陽能充電移動電源仲配有LED燈,試過真係好光呀,夜晚用黎去開奶就岩曬,仲有掛鉤可以排好添﹗ 另外,因為係屋企都成日用電話,雖然電話充電耗電量未必好大,但係為左環保啲,係屋企我都會用到ADAMAS太陽能充電移動電源,一樣用黎充電話既電,放係窗邊就可以吸晒啲日月精華。 真心推介比大家,因為大家都為環保出少少力,集腋成裘咁就可以發揮到大既作用。   - MamiBuy媽咪幫邀稿體驗 - 產品名稱:ADAMAS太陽能充電移動電源 - 官網連結:http://www.theadamas.com/ - FB粉絲團:https://www.facebook.com/theadamas/ -哪裡買 : http://www.theadamas.com/products/