副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【產品試用】 Olay高效透白光塑系列

21 MAY 2016(SAT)一踏入夏天,相信好多女仕都會將美白掛係口邊。我當然都唔例外,尤其夏天一到就係我同小小豬戶外活動嘅黃金時間,要做好陪玩專員之餘,又要做個靚媽,所以美白對我嚟講都幾緊要。依

21 MAY 2016(SAT) 一踏入夏天,相信好多女仕都會將美白掛係口邊。我當然都唔例外,尤其夏天一到就係我同小小豬戶外活動嘅黃金時間,要做好陪玩專員之餘,又要做個靚媽,所以美白對我嚟講都幾緊要。依個時候就收到 Olay最新推出嘅高效透白光塑系列,真係啱晒我呀~   其實之前都有用過唔同嘅美白產品,但好似都係搽極都幾係有帶點暗光,就係我嘅肌膚底層唔夠光。原來只要皮膚夠光夠亮,同時又可以減少黑色素形成,咁睇起嚟面色就會光透得嚟又有美白感嘛! Olay 新出的"高效透白光塑系列" 就重新將美白定義,Olay獨家美白核心技術Pearl-OpticsTM Technology珍珠光學科技TM,超越以往的黑色素護理,美白同時更能水潤充盈,擊退肌底黯黃,讓光感美肌猶如珍珠從底層透射出潤白光芒。 光塑面膜精華液~ 依支又稱為「面膜水」,因為佢可以媲美傳統面膜嘅深度補濕效果,只需15秒就對於敷了15分鐘傳統面膜效果,具有卓越的滲透效果,成就光度美肌,維持角質層水潤,迅速達到肌膚補水效果,加速保養吸收~ 其質感比較水潤~ 早晚潔面後使用,再取3-4滴於掌心,之後輕輕拍打面部就可以啦~ 光塑淡斑精華~ 依個可以話係Olay嘅皇牌美白產品,加入王牌抑黑成份細胞美白複合精華,阻斷黑色素信號,減少黑色素形成,全面提升淨白度,提升細胞內水分,全面提升肌膚水潤度。 另外更加入全新抗糖化微量元素礦物精華來自法國的Sepitonic Complex煥活光感因子,抵抗肌膚蛋白糖化,全面降低肌膚糖化程度精華,提升透亮度。 以揼裝設計都好方便呀~ 精華呈白色,而且是帶有少少稠的液態狀質地,感覺比較滋潤,而且不黏不笠,易推開又快吸收~ 使用光塑面膜精華液後,揼2-3下於掌心,再以打圈方法加以按摩直至皮膚完全吸收~ 我用左差唔多兩星期,明顯皮膚有著水潤飽滿,而且滲透度高,皮膚呈現滋潤有光澤,最好就係依家開始熱嘅天氣使用,一啲都唔會覺得笠痴痴。 不過對我嚟講就有一個成效,用左兩星期係我眼角的色斑減淡了一點,我想我再用數天,這一點跟隨我一段時間嘅色斑就可以同我SAY GOODBYE啦!而且整體上膚色望落都好似均勻左同埋帶少少通透,冇以前咁暗啞度。 剛剛開始使用~ 兩星期後~ 既一有成效當然係會KEEP住用,除左價錢平過專櫃品牌價錢,而且經實驗證明,光塑淡斑精華嘅光感亮白效果超越 14 款歐、美、日、韓專櫃美白精華,所以的確係物超所值嘅扮靚靚之選呀!   More Information : Facebook:https://www.facebook.com/pg.olay.hk/?fref=ts 發售地點:萬寧及屈臣氏等有售     **我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?** 小小豬的成長日誌 大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦!