副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

D•Park ~ 多元智能專區

趁哥哥的學校假期, 帶左2個小朋友去愉景新城食午餐兼去最近熱爆的鯨魚花園玩。除左鯨魚花園外, 仲有其他專區都係設計比小朋友玩, 但因為唔夠時間, 所以無玩。係鯨魚花園入面玩足一個鐘, 最受歡迎的一定是

趁哥哥的學校假期, 帶左2個小朋友去愉景新城食午餐兼去最近熱爆的鯨魚花園玩。除左鯨魚花園外, 仲有其他專區都係設計比小朋友玩, 但因為唔夠時間, 所以無玩。 係鯨魚花園入面玩足一個鐘, 最受歡迎的一定是那鯨魚設計的滑梯,除了可以喺鯨魚口進入外, 亦可在魚肚, 魚尾位置進入, 或在魚鰭以攀爬方式爬上魚身的頂部再進入。除左鯨魚滑梯, 仲有我細過玩既氹氹轉, 攀爬玩樂設施, 長頸鹿滑梯(不過今日沒有開放)等等, 而地下舖著軟墊, 唔怕跌倒受傷。 D•Park 的多元智能專區是一個值得帶小朋友去玩的地方。