副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

你歎♥ 我又歎♥ 抱枕被

布甸狗迷的我一見到萬O 出晒廣告之後,就九秒九向親友、同事、朋友舉手要印花點知.... 原來好多人都想換架 幸好 我家肥舅父出手幫忙呵呵... 話咁快 30個印花就俾佢KO晒YEAH!! 拿拿林換

布甸狗迷的我一見到萬O 出晒廣告之後,就九秒九向親友、同事、朋友舉手要印花 點知.... 原來好多人都想換架    幸好  我家肥舅父出手幫忙 呵呵... 話咁快   30個印花就俾佢KO晒 YEAH!! 拿拿林換左先!   係我話想換布甸狗時   我家小姐已經表態話佢要KITTY  所以.... 一人一個  皆大歡喜     說真的  珊瑚絨的被仔真係令人愛不釋手 好軟滑、好舒服   不過張被仔有D 細,尺寸: 140CM (長) X 100 (闊) 小朋友用當然好正啦!! 但大人就... 真係唔可以.....  (唔怪得.... 宣傳口號係"邊歎邊煲劇") 所以... 我會當抱枕用囉!!   唔知 Sanrio Fans 的你地又換左未呢??