副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

昕昕開學兩個月有感

時間過得好快,昕昕返學有兩個月啦!今個月我要返全職的工作,所以要奶奶幫手湊昕昕返學和放學,全日制幼兒園主要就係方便我呢d有工作而又冇工人姐姐的媽媽。

時間過得好快,昕昕返學有兩個月啦!今個月我要返全職的工作,所以要奶奶幫手湊昕昕返學和放學,全日制幼兒園主要就係方便我呢d有工作而又冇工人姐姐的媽媽。 到咗10月昕昕每日在學校有點線練習要做,不用回家做,家長只需簽名就完成任務。 習作簿的內容簡單,好適合小朋友,而習作簿背部更有給家長的提示,其中一頂係要家長記得讚賞自己的孩子(^_-) 每個星期會有手冊報告學校教授的內容,其實我本身比較忙,所以簽咗名就算,因為昕昕會主動在家中打開課本唱歌仔或者展示相關圖工給我欣賞^_^ 原來學校每個月都會總結小朋友的表現,感恩係昕昕喜歡幼兒園的生活,始終昕昕本身沒有年齡相近的親友,所以佢好喜歡在校園有同學一起遊玩和學習。 看到她的表現尚可已經好足夠,始終我們不能要求小朋友要有完美的表現。 雖然昕昕未能好叻咁解鈕扣,不過佢就在返學後做了一樣令我和家人覺得好「阿美醒」的事--就係昕昕肯乖乖食藥,想起之前佢每次食藥都會非常掙扎,就算藥已經唧入口都會像火山口咁噴出來,當昕昕婆婆幫我餵完藥之後,忍不住大讚佢的進步(^_^;) 呢個月我因為返全職,所以昕昕俾嫲嫲幫手湊返學,過咗7個上課日,我發現佢好抗拒嫲嫲湊返學,甚至一見嫲嫲就爆喊,起初我以為佢唔慣嫲嫲湊,點知我今日遲一個鐘返工湊佢返學才知道佢怕嫲嫲惡,如果唔係班主任跟我講嫲嫲迫昕昕講班主任姓氏,昕昕都唔會咁驚,昕昕學校行雙班主任制,佢成日只記得其中一位班主任姓氏而已( ̄∇ ̄) 呢兩個月昕昕放假都少咗去玩,因為我假日要返兼職,不過在9月11日帶了昕昕去迪士尼跑100米的活動,始終我係迪士尼的支持者,讓昕昕跑吓,身體都會好d(^_-) =================== 繼續看: 親子話題 @ 幼稚園N班面試經驗分享 親子話題@2歲的孩子要上學嗎? 親子話題@參不參加playgroup 好? =================== >>> 看更多幼兒教育專題