副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

2016聖誕節:海港城 聖誕小雪翁的日與夜

聖誕節到海港城拍攝燈飾是常識吧!皮媽小時候由父母帶來影相,到而家我做了媽媽,我每年都帶皮皮來拍照~充滿集體回憶!(^з^)-☆今年海港城的聖誕燈飾主題是小小雪人不倒翁,可愛到爆燈!

聖誕節到海港城拍攝燈飾是常識吧! 唔講唔知,海港城是香港第一個有聖誕燈飾的商場,足足有50年歷史啦! 皮媽小時候由父母帶來影相,到而家我做了媽媽,我每年都帶皮皮來拍照~ 充滿集體回憶!(^з^)-☆ 今年海港城的聖誕燈飾主題是小小雪人不倒翁,可愛到爆燈!     這天晚上皮媽好興奮參加了海港城聖誕亮燈儀式,聖誕節快到了!周圍都充滿濃厚的聖誕氣氛~ 是晚更邀請到森美為大會司儀~ 嘉賓是張智霖!原來Chilam 20年前已經來過海港城這裡當亮燈嘉賓,點解廿年來都咁靚仔架?!(≧∇≦) 來到梗係要不停找漂亮位置拍過夠本啦! 其實周圍都好靚,唔難影到靚相架!       正門長樓梯位置超靚!一定一定要影相呀!   開幕當日還有聖誕小點招待,全部都好得意呀♪───O(≧∇≦)O────♪     小雪翁咁cute,第二日早上我又來過影相啦!~ 當然帶埋寶貝仔皮皮來這裡影到夠!皮皮好中意小雪翁~不停擺post叫我影相,超開心呢!   無論是日與夜,海港城的聖誕燈飾都很漂亮,各位朋友仔聖誕節一定要來影相呀! 原來有皮皮在,會發掘更多可愛裝飾來拍照的~        為慶祝海港城海運大廈50週年,大家可以到http://xmas.harbourcity.com.hk/參加#那年聖誕@海港城,贏得最佳照片及得到豐富禮物外,被選照片更有機會收錄於海港城五十年限量版精美聖誕相集作公開發售,所得款項將會撥捐「香港血癌基金」! 咁有意義嘅活動,您都一齊支持吓,分享難忘回憶啦! >>> 聖誕去邊好?看更多媽咪介紹親子好去處 <<<