副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【Week24】 – 我有冇糖尿病?

踏入24週的大事記,就係去醫院做糖水測試。人家都係24-29週去做,個個腹大便便,就只有我剛踏入24週就被安排去檢查,原因係早前的抽血報告唔合格被母嬰健康踢咗去醫院

踏入24週的大事記,就係去醫院做糖水測試。人家都係24-29週去做,個個腹大便便,就只有我—剛踏入24週就被安排去檢查,原因係早前的抽血報告唔合格被母嬰健康踢咗去醫院(基本上只有健康有異樣的孕媽才會安排去醫院的)。醫院醫生希望我儘快檢查糖尿,如果無事就可以儘快將我移交返比母嬰健康院(感覺自己變咗人球-__-),所以咪咁早囉~ 孕婦糖水測試的主要目的是為了測出因爲懷孕期間荷爾蒙改變、或因懷孕期進食量增致肥胖,導致孕媽胰島素敏感度降低,致身體無法耗盡從食物中吸收的糖分,令血液中的糖分過高。 檢查糖尿病的方法有三種:(一) 空腹抽血,但有啲人係飯後血糖才高的就會測唔到;(二) 飲糖水測試,係最傳統嘅測試,但較麻煩因為要空腹好耐及抽成三支血,一般私家醫生都少做呢個:(三)糖化血色素測試,嚴重貧血或妊娠者不準確。 好喇,講返自己先。 檢查前一晚的00:00起,我就開始禁食,晨早09:00到醫院等候檢查。人都未瞓醒就已經抽走第一支血,幸好姑娘手勢不錯。然後,就過去另一位姑娘度,正式飲糖水喇!第一啖飲完我仲同姑娘講『都幾好飲喎』,姑娘笑住話第一次聽人咁講,並叮嚀我要5分鐘內飲完、同千祈唔好嘔返出黎呀,唔係要下次再黎。大嗱嗱250ml葡萄糖水真係唔講得少,因為真係好甜,越飲喉嚨越辛苦,加上胃空空的,飲完胃酸倒流好辛苦。最慘係咩?係姑娘話飲完糖水係唔可以飲水,只可以漱口!仲等我傻傻地買咗成大支水,建議大家唔洗專登買水,因為結果只會有得睇無得飲….T_T 之後,姑娘會比一張紙你,上面寫明你幾點抽第一支血,幾點飲咗糖水,陣間第二及第三支將會幾點抽,之後叫我返出去坐。呆坐一個小時後,就係抽第二支血,今次姑娘係同一隻手嘅側面抽,嘩!原來痛好多架!所以去到抽第三支時,我即刻要求姑娘抽另一隻手,以免歷史重演。 最後,而家可以做嘅就係默默等待下星期的驗血報告,希望唔好中糖尿啦! >>>【看更多媽咪的懷孕日記分享】<<< 【Main Blog: https://educatemybaby.com/】 (電郵:nataliepuipui@gmail.com) (Facebook: nataliepuipui) (微博: NatalieUn) (Instagram: @natalie_cyp)