副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

湊仔真係難過打機

唉,湊仔真係難過打機,但冇理由難就退縮!點好?用生命力硬接law!

唉,湊仔真係難過打機,但冇理由難就退縮!點好?用生命力硬接law! 有時半夜攰,Lu爸個條能量值真係好低,但一Apple LuLu又叫喊不停點搞?唔通真係出動奶咀神器? 話說嫲嫲講過用奶咀對BB唔好,牙齒可能大左會唔整,而且又造成依賴,所以我BB果陣都冇比我用,話先有我宜家禁靚仔喎!但Lu媽就認為BB食下奶咀當安撫冇問題,佢自己BB果時係有食,大個咪又係靚女禁話。嘩好亂Y…聽邊個好? 最終Lu爸都有試用奶咀,不過Apple LuLu 就只是用左一個星期左右就冇用,又冇特別喜歡或依賴奶咀。因為用"生命力"硬接去按撫佢成效好似仲大… 其實球星碧咸個女(哈7)約4歲時比影到食奶咀的風波,說明了做父母總會為子女著想。食奶咀應該沒有絕對啱或錯,醫學界也有兩方面解釋。Lu爸認為先決條件是使用時的安全和清潔,而且先嘗試真正去了解BB的需要(會不會太餓太凍,要換片定眼訓或生病,等等…),就唔好將奶咀當成萬能神器Y! >【 看更多爸爸分享自己的育兒感想】< 作者:LU爸