副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

大媽瞳16個月 初嘗露營 好友小肥子玩餐飽

露營不再是大人玩意,估唔到兩個16個月大 BB 已經嘗試 兩次兩一日夜 露營之旅。同BB去露營,開始時要抱住小朋友會跌倒流血嘅心態,就會輕鬆好多。不過太過底估兩小B佢地唔單只自已玩仲會幫手!

露營 不再是大人玩意 估唔到兩個16個月大 BB 已經嘗試 兩次兩一日夜 露營之旅 同BB去露營 開始時 要抱住 小朋友會跌倒流血嘅心態 就會輕鬆好多 不過 太過底估兩小B  佢地唔單只自已玩  仲會幫手照顧對方 太過有趣  另外 媽咪都有準備手作玩具 例如  夜光泥膠  紙箱波波池  彩虹傘 吹泡泡 繪本 等等 比兩小B閒時可以玩 不過 估唔到兩小B對營具好有興趣 營釘 槌仔 CookSet 水樽 都大玩一餐 晚上望個星空夜 所以 #BB在野 真係好享受   鶴藪 大網仔 天氣涼會比較理想 仲可以行埋山 #BB在野 約埋一齊去露營 sweetbebechu@gmail.com >【看更多親子好去處- #大自然 分享】<