副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

家姐5歲生日了

每年相同時候都會說相同的話,時間真係過得好快,家姐已經5歲生日了, 下年更要入小學同樣地, 我地唔要求你好叻, 考試第一,只希望你健康快樂做好人,仲有就係唔該聽話啲!!!!

每年相同時候都會說相同的話, 時間真係過得好快, 家姐已經5歲生日了, 下年更要入小學 同樣地, 我地唔要求你好叻, 考試第一, 只希望你健康快樂做好人, 仲有就係唔該聽話啲!!!! 我地朋友唔多, 所以我地只係一家人過 但每年你都要返學, 我地都會買蛋糕等你同一班同學一齊食, 讓他們跟仔一起分享這個特別日子, 這樣相對著要駛錢的生日會, 應該來得更開心吧! >【看更多媽咪分享育兒感想】< 想睇更多 2A o既相, 可以LIKE  黃家 2A 的快樂日誌 FB 頁 Facebook: https://www.facebook.com/wongaretha 歡迎邀稿試用 E-mail: 2Amamawendy@gmail.com   有關BLOG, 可到以下連結 MyBB Blog: http://www.mybb.com.hk/home.php?mod=space&uid=9473&do=blog&view=me Mamibuy: https://mamibuy.com.hk/home/448/article  生活易WOW: http://wow.esdlife.com/space.php?uid=62614&do=blog&view=me Blogger: http://2amama.blogspot.com/