副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

跑跑跳跳♥周圍走♥十一/二月

睇返 D 相先發現 11月同12 月去左好多公園/農場玩,有去過的亦有從未去過的。2017年要去更多從未去過的公園先,香港真係好多公園架,要玩晒.... 真係... 有排玩呀!

睇返 D 相先發現 11月同12 月去左好多公園/農場玩 有去過的亦有從未去過的   ♥ 元朗公園 ♥ 住係火星的一定去過,但唔係講笑,我都係第一次行上百鳥塔 (因我唔多鍾意雀仔,行左先發現冇乜雀仔) 估唔到小小年紀的小霸王,可以自己行上去又行返落黎都冇話辛苦 (大人、小朋友當做下運動都不錯!)     ♥佐敦谷公園♥  成日都見人提呢到,對於火星人去呢到真係唔多方便 但環境真係好唔錯,有一大片草地、遊樂場、小型溫室、跑步徑.... 小朋友係草地任佢跑跳又唔洗擔心佢跌倒,正! 黎野餐都不錯,不過我估星期日會好多人 (最好就..... 揀星期六吧!)      ♥ 坪石公園 ♥  由佐敦谷行去.... 係得.... 但好累囉!  (我地跟住Google map 行.... 行多左好多路....唔係的話都唔係太辛苦) 呢到.... 真係好好玩,設施新、款式多....  最令我意外的是.... 有一個新設施,係手動lift,好攪笑,好得意!! 仲有好多恐龍石 (呢到以恐龍為主題架!)     ♥ 元朗 448 Farm ♥  元朗新開的農場,未完全完成,仲不斷加野 地點比較偏遠,要坐的士或揸車入去 環境... 唔... 勁多蚊 (做左十足準備都中蕉) 唔算多野玩,以睇的比較多 可以等佢地整多d 野先去都得,唔係就..... 1 小時都KO完 (FB 找尋 448農莊)      ♥ 荔枝角公園 ♥  呢到去過幾次,好奇怪的是次次去到都係濕O既 (唔係下雨就係下完雨) 今次終於可以玩到啦!! 呢到除左玩,仲可以影下相,唔錯架! 但留意星期日.... 呢到係勁多姐姐... (如果玩遊樂場就唔怕,影相就... 避下都得)   哈哈~ 2017年要去更多從未去過的公園先 香港真係好多公園架,要玩晒.... 真係... 有排玩呀!