副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

食譜|【咖啡茶杯蛋糕】孕婦小食‧微波爐甜品

懷孕中~心思思想食甜野,但又怕高糖份、加上挺住肚子又怕麻煩。幸好,有人發明用微波爐叮蛋糕,簡單、方便、連秤都唔洗用,只需5-10分鐘就食得,仲可以自己選擇落幾多糖,真係孕媽福音!

懷孕中~心思思想食甜野,但又怕高糖份、加上挺住肚子又怕麻煩。幸好,有人發明用微波爐叮蛋糕,簡單、方便、連秤都唔洗用,只需5-10分鐘就食得,仲可以自己選擇落幾多糖,真係孕媽福音! 這個食譜是啟發自「簡易食譜」(Christine’s Recipes),她是一位居於加拿大的Blogger,Un太經常參考她的食譜去煮一些家常菜或甜品,她的食譜多元化而且內容清晰,好少有伏! 咖啡茶杯蛋糕食譜: 物資: 350ml  MUG 一個 (一人份量) 叉 一隻   材料: 中筋麵粉/蛋糕麵粉 4湯匙 雀巢即溶咖啡粉 2~4湯匙 (視乎口味) 泡打粉 1/4茶匙 砂糖 1.5茶匙 (嗜甜的可以增至2.5茶匙) 鹽 少許 (用2隻手指拎少少) 牛奶 1.5湯匙 室溫雞蛋 一隻 Vanilla Extract  1/2茶匙 無鹽牛油  2湯匙 (約30g) 步驟: 在MUG內放入乾的材料:麵粉、咖啡粉、泡打粉、糖、鹽; 將無鹽牛油放入微波爐用中低火叮至全部融化。在MUG內放入濕的材料:雞蛋、牛奶、Vanilla Extract、預先融好的牛油; 將乾濕材料用叉慢慢拌勻,不用過份攪拌; 用高火叮1~2分鐘 (視乎火力,1000W的大約1.5分鐘即可) 在蛋糕面放一球雪糕,正!   備註: 如果有妊娠糖尿的孕媽,可以選擇唔落糖、或者唔落雪糕。 記得叮之前先確保MUG可以於微波爐使用。   【Main Blog:】 https://educatemybaby.com/  【電郵:】nataliepuipui@gmail.com 【Facebook:】 Un太的Blog :) 喜歡的話就多多分享囉~!!