副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【BB飲食】5M ~ 1Y 煮粥仔需知懶人包

是我一些煮BB粥仔的心得,對於菜蓉/ 瓜蓉/ 薯蓉不同食材的處理手法,其實到大個左都食得架,一樣好有營養,希望幫到大家!

1) 初初學食固體食物的bb,煲的粥要稀些. 最好洗米後,先浸3小時,再煲,咁d粥會爛些,bb易入口。 想BB適應得快些,可5個幾月開始食杰d既白米水, 比佢習慣吓先, 之後就開始食稀粥. 2) BB需要一段小間用匙羹食嘢同學吞嘢,所以唔洗過份迫BB食多份量既粥仔。因為奶仍然是BB的主食 3) 煲粥仔建議先用菜蓉/ 瓜蓉/ 薯蓉,因為易消化。 可以買一個磨蓉器,磨好食物蓉再放入粥仔會軟快變軟~~ 4) 菜蓉:建議用菠菜/莧菜/菜芯/小棠菜 煮法:菜茸可以用水烚林,用把BB專用較剪剪到好碎, 先要菜葉, 莖暫時唔食得住, 切碎既菜加入去一齊煲3-4分鐘左右,D 菜就會KEEP 得新鮮D 5)  薯蓉:南瓜/薯仔/蕃薯 煮法:蒸熟壓茸放入粥仔 6) 瓜蓉:節瓜/冬瓜 煮法:可以先切細, 凍水同米一起煲, 煲到差唔多可以用支木捧壓爛