副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

(Week 36) – 孕婦照

;終於趕在35週的最後一天完成孕婦照,感謝好姊妹仗義幫忙、感謝好姊妹男友車出車入!雖然模特兒唔靚但都影得咁好,真係好勁!多謝你們!

終於……終於趕在35週的最後一天完成孕婦照,感謝好姊妹仗義幫忙、感謝好姊妹男友車出車入!雖然模特兒唔靚但都影得咁好,真係好勁!多謝你們! 拍攝地點:天水圍濕地公園 拍攝時間:下午1500-1730 原來外國都好興DIY孕婦照,但有不少網友教點樣自己擺Pose,大家不坊參考吓! 50 Maternity Photo Shoot Ideas   →Link← 15 tips for better maternity photography   →Link← 這裡也有Un太的文章: ESD life WOW • Mamibuy HK • Blogspot She Mom • Weshare • Mybb  歡迎聯絡Un太,參加產品試用和活動: Email:nataliepuipui@gmail.com Facebook專頁:Un太的Blog Blog:https://educatemybaby.com/