副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【30日育兒食譜】- 第8天【有機春雞配西蘭花QQ麵】

有機法國春雞不含激素,可放心讓小朋友食用,以蒸完雞的雞湯煮麵,夠哂原汁原味!

材料:  有機法國春雞半隻 有機西蘭花 數件  QQ麵適量 薑適量 蔥適量 造法:  1. 早一晚將春雞解凍 (可放非冰隔解凍) 2. 春雞洗淨用薑蔥蒸30分鐘,可用筷子篤入去以無血水出為熟 3. 蒸至23分鐘時,加入西蘭花,這樣可取雞味及毋須落油 4. 蒸完雞放涼,取肉,雞湯加水放入QQ麵即成 益處:  1. QQ麵含有豐富鐵質,最岩小朋友 2. 有機法國春雞不含激素,可放心讓小朋友食用 3. 以蒸完雞的雞湯煮麵,夠哂原汁原味!  【30日育兒食譜】旨在畀新手媽咪提供煮食靈感,分享一下原來不同餸菜的配搭,全部以簡單不挑花為主,希望所有食品都可以在30分鐘完成,而且大人都可以一齊享用,偶爾也需有湯水配搭,自己也曾經為working mum,深明時間的重要性!~ 希望大家enjoy! 歡迎指教! *歡迎將你煮好既野食相同我地分享! 畀更多靈感大家!   小恩子的港女生活簡介:  由全職工作轉為全職母親,愛煮、愛食、愛減肥、愛帶心姐四圍去找新鮮事,每天生存都是為家庭,想與我一起分享家事! 多點到訪吧!    facebook, seewiseblog, blogspot, ohpama, Sundaykiss     早一晚將春雞解凍    春雞洗淨用薑蔥蒸30分鐘 雞湯加水放入QQ麵即成 有機QQ麵