副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[極速飄移]Crazy car cafe 甩尾賽車

茘枝角工廈近年活化改造得好成功,餐廳既選擇又多仲要係唔難搵位,所以近年都多咗去茘枝角開飯. 講開活化工廈,唔能夠唔提D2 place啦,原來2樓都有甩尾賽車玩!

茘枝角工廈近年活化改造得好成功,餐廳既選擇又多仲要係唔難搵位,所以近年都多咗去茘枝角開飯. 講開活化工廈,唔能夠唔提D2 place啦,因為呢度1樓有人氣高企既大樹先生的家係商場內,但係原來2樓都有嘢玩架,就係呢間crazy car cafe啦! 莎拉今次真係行過路過,食完飯見D2商場就係對面,諗住上去八吓架賽車點甩尾法,咁就入去玩咗一轉啦!雖然crazy car cafe有餐廳,但大家放心,唔幫襯餐廳都可以玩甩尾賽車架,只係買飛就可以玩! 比賽既場地其實唔係好大架咋! 價錢就分了3種,大車(6歳以上),大人與小童同車及小童車(小車),全部都係每節6分鐘. 而大車其本上係不能夠與小車在同一時段玩,因為大車既速度係快啲既.  小朋友準備玩時就戴上helmet, 陶寶B戴了後好似孖寶兄弟既蘑菇仔呀! 之後就戴上護膝,安全第一呀!  好啦終於可以開始玩啦,賽車呢啲嘢當然留番俾謝菲嗲哋啦!開始前職員會briefing 點控制架車,之後就準備賽車啦! 嘩,唔好睇佢車仔細細,其實都幾快,掟灣時真係可以甩尾架,陶寶B一路玩,一路嗌救命,仲不斷話好快添呀,莎拉係出面睇就一路笑佢! 雖然6分鐘聽落好似好快,但查實6分鐘就已玩咗N個圈了,謝菲都話6分鐘既賽事都幾攰架! 話咁快就玩完了,陶寶B係咁話好好玩,下次仲要玩呀,睇嚟日後去茘枝角既日子從今就會多咗啦!