副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【潤肺去燥】竹蔗薏米雪梨茶

依排嘅天氣真係勁討厭,除左天氣過山車之外,一時又乾一時又濕,真係令人唔知想點咁。天氣一大起大落嘅時候,我就會好擔心小小豬個濕疹壞朋友又嚟攪佢。快快手煲定啲滋潤涼茶俾佢飲,打好個底

依排嘅天氣真係勁討厭,除左天氣過山車之外,一時又乾一時又濕,真係令人唔知想點咁。天氣一大起大落嘅時候,我就會好擔心小小豬個濕疹壞朋友又嚟攪佢。所以趁未有啲咩異樣嘅時候,快快手煲定啲滋潤涼茶俾佢飲,打好個底咁就唔洗壞朋友攪攪陣啦~ 依款竹蔗薏米雪梨茶,用左去燥又潤肺嘅雪梨作為主料,再加上清熱降火嘅甘蔗同埋清熱利水祛濕嘅薏米,咁就有益得嚟又清甜好味,而且又非常適合係乾燥時飲用呀! 材料:甘蔗一扎、馬碲約八粒、薏米約兩湯匙、雪梨四個、海底椰一兩及冰糖~    薏米洗淨後,最少要浸30分鐘;海底椰洗淨;馬碲去皮~ 竹蔗洗淨破開兩邊;雪梨洗淨後切塊去芯~ 煲內放入約3L水,隨水加入薏米~ 待滾起後,加入其他材料(冰糖除外)~ 用大火加蓋煲約15分鐘~ 之後再轉慢火加蓋煲多45分鐘~ 依個時候就可以因應個人口味加入冰糖,再煲多15分鐘~ 最後再焗15分鐘,隔渣後就可以飲得啦~ 小小豬一向都幾鐘意飲竹蔗類飲品(哈哈…即係同我一樣),今次加埋佢都成日飲嘅雪梨,當然就一定冇問題,味道就清清甜甜,佢又點會抗拒,仲不知幾鐘意,已經叫我下次再煲依款涼茶。佢咁嘗面我就當然冇問題,反正其實諗煲咩又真係幾頭痛,試過一星期冇煲涼茶依隻豬仔就會投訴,依家知佢鐘意依款就緊係煲多啲…諗少啲啦! 溫馨提示:雖然各種食材都係好溫純,不過始終個人體質都有所不同,我啱飲時又未必每個人都啱,所以大家記得煲之前了解下自己,或者問下相熟中醫/藥材店職員,呢個湯料啱唔啱自己呀!