副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【親子好去處】LEGO® 迪士尼《美女與野獸》展覽

我家兩個妙麗小粉絲,知道佢有新戲《美女與野獸》就興奮到不得了,所以朗豪坊近期有個《美女與野獸》LEGO展覽,我哋就走過去行行街影影相打打卡!未入到朗豪坊前,就在附近的鑽石店廚窗睇見《美女與野獸》水晶.

我家兩個妙麗小粉絲,知道佢有新戲《美女與野獸》就興奮到不得了,所以朗豪坊近期有個《美女與野獸》LEGO展覽,我哋就走過去行行街影影相打打卡!       未入到朗豪坊前,就在附近的鑽石店廚窗睇見《美女與野獸》水晶,朵紅玫瑰真係好靚!         跟住上到去朗豪坊4樓,我周圍望都見唔到個展覽,最後發現原來個展覽唔係好大     先同呢個用LEGO砌出嚟"BEAUTY AND THE BEAST"招牌影相先!     守在門口的這座巨大城堡,就係故事裡面野獸所住的! 遠睇一D都唔似係LEGO砌出! 估唔到可以逐粒積小成多咁砌出嚟!       跟住我哋就梗係搵吓兩位LEGO主角係邊先啦!       識睇一定係咁睇,大家都要仔細D咁睇,如果唔係可能大家會錯過甚麼! 可能每一個故事情節就在大家眼前     故事中的紅玫瑰! 大家還記得嗎?       如果仲有茶壼姨姨同仔仔,及其他角色就好了...     既然唔係太多嘢睇! 我哋就自己搵樂趣,我同哥哥一齊鬥快搵所有LEGO玫瑰花,同埋搵所有貝兒同野獸的LEGO版                       估唔到仲有Anna Elsa同場!         其實大家覺得貝兒同野獸既LEGO版似唔似呢?       當然唔少得係POPUP Store啦! 所有粉絲又要大出血喇!             兩個粉絲爭住要同呢個紙版妙麗影相!(雖然今次叫貝兒,但係佢哋都改唔到口)           Photo by CANON 5D Mark III, Len | EF 24-70mm f/2.8L USM   呀劍評分: 7分   呀劍評語: 真係比想像中少嘢睇! 本來仲以為有個幾層樓高既城堡,同埋好大隻妙麗....唔係,係好大隻Beauty & the Beast,點知真係10分鐘唔駛就睇哂!   LEGO® 迪士尼《美女與野獸》展覽 簡介 萬眾期待的迪士尼真人版電影《美女與野獸》在3月中上映。朗豪坊邀請得英國樂高®藝術家 【LEGO® Brick Artist】 Kevin Hall,於亞洲首次展出以50萬塊LEGO®顆粒拼砌而成、高達2.2米的LEGO®.《美女與野獸》城堡,邀請大家一同投入貝兒與野獸的浪漫情境。 此外,如果在該店消費滿800元,即可取得由Kevin設計的「LEGO魔法玫瑰」(限定400套)。 地址 旺角朗豪坊4樓通天廣場 日期 即日起至31/3 時間 11:00am-11:00pm   電話 3520 2800 (以上資料更新至文章當日)     Facebook專頁: 呀劍萬帥 kimfamilytravel   Blog網誌 : kimfamilytravel.blogspot.hk