副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[分享童年]找尋鐡皮滑梯@大埔

講真同今時今日既滑梯真係大不同,因為樓梯斜度大好多加上又高,對小朋友嚟講真係挑戰!莎拉都唔客氣自己上埋去玩一次,尋找兒時回憶!但點知瀡落去時一啲都唔跣既,唔通我記錯,我明明記得細過玩時係好跣架!

大家仲記唔記得細過去既公園條點呢?今日既公園設施,差不多九成九已經係塑膠做架啦,莎拉細過玩既公園設施全部都係鐵做既,今時今日少之又少了,不過咁又唔代表已經絕跡既,莎拉就發現大埔近宏福苑附近仲保存了一啲鐡皮滑梯,於是就帶埋陶寶B去找尋莎拉既兒時記憶了. 陶寶B一見到條滑梯就衝埋去.  講真同今時今日既滑梯真係大不同,因為樓梯斜度大好多加上又高,對小朋友嚟講真係挑戰!莎拉都唔客氣自己上埋去玩一次,尋找兒時回憶!但點知瀡落去時一啲都唔跣既,唔通我記錯,我明明記得細過玩時係好跣架! 除了呢條漩轉鐡皮滑梯,另一邊仲有個懷舊爬架,呢種玩意真係好少見了! 如果小朋友怕高又可以玩另一條短啲既鐵皮滑梯! 呢一款舊款搖馬莎拉都好似好少玩, 不過因為係鐵所以好似唔係好搖到! 另一邊有一個現代搖搖板, 呢個就真係好好玩, 不過莎拉咁重, 玩既時候要就一就, 如果唔你就彈唔起陶寶B啦. 玩完之後,莎拉仲同陶寶B分享自己童年鐘意玩咩遊戲,一路行一路傾不知幾開心, 大家不防同小朋友分享吓自己兒時玩意啦!