副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【媽咪報料】觀倉Sanrio小童用品、卡通文具開倉 低至$1起

觀塘工廈多多,聚集不少品牌經常做開倉,今次就有精品文具及小童用品,其中小編覺得最抵就有$1的芝麻街間尺、$3卡通鉛芯筆、同埋$30的書包 (有圖為證)。好,唔浪費大家時間,去相!

觀塘工廈多多,聚集不少品牌經常做開倉,今次就有精品文具及小童用品,其中小編覺得最抵就有$1的芝麻街間尺、$3卡通鉛芯筆、同埋$30的書包 (有圖為證)。好,唔浪費大家時間,去相!   推介1: 肉桂狗書包 $30     推介2: 多款筆袋 $10起     推介3: 大熱蛋黃哥精品 $2起     另外,現場仲有大量款式,店主更話會不時補貨更新,出發前請留意Facebook Update啊~     詳情: 日期︰2017年4月19-29日 (星期日休息) 時間︰中午12:00 至晚上7:30 地點︰觀塘巧明街99號巧明工廠大廈 AB座 9樓 查詢︰facebook.com/CartoonWarehouseSale 備註︰不設退換、只收現金   (圖片來源:CartoonWarehouseSale Facebook)