副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[初階行山] 大人細路都啱行@南丫島

復活節假期多日,如果留係香港,行山基本上就係指定節目了,而莎拉就偏好去離島,因為坐吓船感覺係悠閒一啲!今次就選擇咗去南丫島行吓山,長假期就特別多人,所以一早就出發坐船去索罟灣!

復活節假期多日,如果留係香港,行山基本上就係指定節目了,而莎拉就偏好去離島,因為坐吓船感覺係悠閒一啲!今次就選擇咗去南丫島行吓山,長假期就特別多人,所以一早就出發坐船去索罟灣!上次去南丫島時,陶寶B應該係3歲,當時行吓又要抱吓,睇吓一年後既佢今日表現如何了! 今日天氣好好,唔算太熱好啱行山呀,好多人又老又嫩一家大小一齊行! 由碼頭出發就一定要路經天后廟,呢位小朋友氣勢如虹非常準備好了! 其實南丫島既行山徑真係好容易行,連推BB車都行到,所以呢條路徑真係BB級程度!行了10分鐘就會見到呢個當年日軍既防空洞,陶寶B不斷向山洞大叫,因為有回音所以佢覺得好好玩呢! 再行了10分鐘就到了半山,由呢個位置望返碼頭及一列魚排,風景真係好靚! Yeah, 我終於都到了..........山頂,,,,,,既一半啦! 唔覺唔覺就已經行到上山頂了,到達山頂當然係食支雪條啦.  行了一半路程陶寶B都無扭抱,真係超出預期! 既狀態咁好不如行多啲啦,終是就上埋去南丫風力發電站去睇埋個大風車喔! 其實之前一段路由碼頭行去榕樹灣真係一啲都唔辛苦,反而行上山睇風車就難行啲,因為條路又長又斜,但係陶寶B好似上了電咁,攰呢個字從沒有係佢身上見到,反而係我地呢兩位老鬼叫住陶寶B唔好行咁快呢!終於都到啦,yeah, 到此一遊! 明明剛才一路行都唔感肚餓架,但一落山就突然好肚餓啦,今天唔想食茶記,於是就隨便走入一間pub食lunch. 陶寶B仲指明要食wrap, 佢人仔細細居然可以食大半條呢,呢位小朋友既食量真係不能低估喔. 好令人懷念既A&W Root beer! 食飽時間剛剛好搭船返香港結束今天南Y島行山一天遊,下次向呢一個離島進發!