副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【淘寶分享】嬰兒餵養作息記錄簿 │ Un太的Blog

小白白已經滿咗月喇~做咗媽媽後的一個月,幾乎每天都是餵奶、換片、哄睡,然後自己去休息,初為人母先明白原來做母親如此不易,坐月的生活亦好苦悶,幸好終於放監喇呵呵!

小白白已經滿咗月喇~做咗媽媽後的一個月,幾乎每天都是餵奶、換片、哄睡,然後自己去休息,初為人母先明白原來做母親如此不易,坐月的生活亦好苦悶,幸好終於放監喇呵呵!     通常初生兒餵人奶需要每隔2小時餵一次,餵奶粉則3-4小時一次。可是,小白白從來不會準時,通常唔洗2.5小時已經喊到全身紫色扭曬麻花,等你心軟而乖乖將奶送上。兒科醫生其實唔鼓勵我們咁做,因為feed on demand的話,父母就要好似G4咁隨時侯命,無得做一個「好Leisure嘅父母」,但係當你見到自己嘅骨肉喊到全身紫曬嘅時候,就會覺得天下間所有理論都係多飾嘅,餵咗先講!   好多媽媽都會用手機app去記錄嬰兒餵養作息,但因為家中會有其他成員一齊照顧小白白,如果只靠其中一人手機app去記錄,就會容易mark漏。所以,Un太用的是簿,係~一本本嘅簿。每半個月一本,上面可以記錄嬰兒每日飲奶時間及飲奶量、小便次數、大便時間及形象、睡覺時間及長短,還有洗澡及玩遊戲時間。   之前帶白白去睇醫生時,都有帶上這本簿,方便醫生查閱及追溯日期,我們連小白白一些生活上的小轉變都會寫下,作記錄及觀察。   附上淘寶連結:   婴儿成长记录 宝宝新生儿作息 喂奶睡眠大小便抚触身高体重日记     https://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z10.1-c.w4004-15150383487.2.h7QxGL&id=37082510064     這裡也有Un太的文章: ESD life WOW • Mamibuy HK • Blogspot She Mom • Weshare • Mybb    歡迎聯絡Un太,參加產品試用和活動: Email:nataliepuipui@gmail.com Facebook專頁:Un太的Blog Blog:https://educatemybaby.com/